Beantwoord

Vergoeding toestelkosten oude abonnementen II

  • 10 April 2019
  • 12 reacties
  • 197 keer bekeken

Beste,

Een tijd geleden heb ik het volgende topic geopend:

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/vergoeding-toestelkosten-oude-abonnementen-454874

Hieruit is destijds gebleken dat ik zodra ik zou hebben verlengd wederom contact op moest nemen voor de vergoeding van alle maanden dat ik voor het toesteldeel heb betaald ondanks dat de looptijd van het abonnement verlopen was. Dit kon niet zomaar iedereen bij KPN. Vandaar dat ik nu via deze weg weer contact opneem.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Marina_ 11 April 2019, 16:05

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @KennyF, Kan ik voor je regelen. Zou je jouw 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik je gegevens doorzetten naar de afdeling toestelkosten. Ze gaan dan uitzoeken of hoeveel je teveel hebt betaald voor jouw toestel en nemen daarna contact met je op. Stuur je hier weer een bericht als je de gegevens hebt aangevuld?
Hi Marina. De gegevens zijn aangevuld.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @KennyF, Jouw gegevens heb ik doorgezet naar de afdeling Toestelkosten. Wil je mij op de hoogte houden? Ook als je nog andere vragen hebt, hoor ik het graag.
Hi Marina, dankjewel voor de snelle service. Ik houd je op de hoogte.

Ik heb wel 1 vraag. Voor mijn vriendin geldt hetzelfde, zij heeft alleen geen KPN ID (staan samen op 1 adres). Kan ik dit aangeven bij de afdeling of dient zij een separaat verzoek in te dienen?

Thanks!
Reputatie 7
Badge +19
@KennyF, Wil je haar 06-nummer en klantnummer toevoegen bij opmerkingen in je forumprofiel? Dan zet ik haar gegevens ook door naar de afdeling toestelkosten.
Hoi @Marina_ gegevens van haar zijn toegevoegd.
Reputatie 7
Badge +19
@KennyF, Ook haar gegevens heb ik doorgegeven. Ik verwacht dat ze snel contact opnemen. Voor nu wens ik je een fijn weekend😄
@Marina_ hi Marina, zoals beloofd de update. Bij mij worden de kosten deze maand verrekend. Super goed opgelost!

Met mijn vriendin is echter nog altijd geen contact opgenomen..
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @KennyF, Dat is inderdaad goed opgelost 🙂 Mooi zo. Aan de hand van je gegevens lees ik dat er geen sprake was van toestelkosten. Daarom is het verzoek afgewezen. Er is ook een mail gestuurd met toelichting van de afwijzing op 12-04. Kun je haar vragen om dit na te gaan? Als er nog vragen over zijn, laat je het dan weten?
Reputatie 7
Badge +19
@KennyF, Heeft je vriendin de mail met de afwijsreden nog gevonden? Anders zorg ik ervoor dat de mail nog een keer wordt verzonden naar een andere e-mailadres.
Reputatie 7
Badge +19
@KennyF, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
@Marina_ excuses. De mail was inderdaad verzonden. Bedankt voor de moeite.

Reageer