Beantwoord

Verlengen abonnement voor einddatum contract.

  • 16 February 2020
  • 2 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik zat eerst bij telfort en dat is nu kpn.. Helaas kan ik nu opeens 4 maand vanĀ  te voren einde cottact mijn contract verlengen. Terwijl dat bij telfort 6 maand was. Ik kan er niks aan doen dat telfort nu kpn is? Is er dus geen mogelijkheid dat ik gewoon 6 maand van te voren kan verlengen?

Mvg nicoleĀ 

Ā 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 February 2020, 21:55

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@NicolekollenĀ 

Helaas, bij KPN kun je 120 dagen voor de einddatum van jouw contract verlengen en (desgewenst) een nieuwe telefoon uitzoeken. Nog twee maanden extra geduld dus.

Voor de volledigheid : Verlengen is niet verplicht. Als je niet verlengt (daarmee sluit je eigenlijk een nieuw abonnement af op nieuwe voorwaarden), blijft jouw oude abonnement ongewijzigd doorlopen op basis van de oude voorwaarden en kosten.Ā 

Regelmatig ben je bij KPN duurder uit dan met de oude voorwaarden van Telfort, dus kijk goed of het wel slim is om te verlengen.Ā 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @NicolekollenĀ Van harte welkom hier en goed dat je deze vraag stelt. Zoals je medeforumlid Noordzee al heel duidelijk uitlegt: je kunt bij ons tot 120 dagen voor einddatum van je contract je abonnement verlengen. Dat kan niet eerder, inderdaad. Is er een specifieke reden dat je al eerder wilt verlengen?Ā 

Reageer