Beantwoord

Verlenging over 10 dagen mogelijk: kan geen gebruik kunnen maken actie Samsung

  • 7 March 2019
  • 3 reacties
  • 110 keer bekeken

Kan over 10 dagen een van de 5 contracten verlengen die ik heb lopen bij KPN wil voor mijn vrouw de galaxy s10 met de buts hebben de actie maar je kan niet vooruit bestellen dus loop de actie mis want het is tot vandaag snap nou niet dat er niks te regelen is vind dit heel jammer

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 8 March 2019, 15:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Tedjeb Ik kan me ten eerste heel goed voorstellen dat je van deze actie gebruik wilt maken en ik snap dat het heel flauw is dat dit niet kan. Het is inderdaad niet 'te regelen'. Je kunt bij ons al 4 maanden voor het officiële einde van je contract een verlenging plaatsen. Eerder dan dat kan gewoonweg niet. De actie is trouwens een actie vanuit Samsung zelf en daar hebben we geen invloed op. Hoe zeer ik je het ook gun: ik kan het niet anders maken dan het is.
Dus als ik het goed begrijp dat als me vrouw pas de 17 op de dag zelf kan ze pas verlengen dus niet de 16 dat ze de 17 het toestel binnen heeft
Reputatie 7
Badge +20
@Tedjeb Je vrouw kan vanaf een specifieke dag haar abonnement verlengen. Je kunt controleren in MijnKPN welke dag dit is. Als het de 17e is, zoals je aangeeft, kan het vanaf die dag. We doen ons uiterste best om een toestel de volgende dag te bezorgen, maar dat is wel afhankelijk van de voorraad. Als een toestel tijdelijk niet leverbaar is kan het iets langer duren.

Reageer