Beantwoord

Vervangende simkaart aanvragen

  • 19 October 2020
  • 6 reacties
  • 240 keer bekeken

Ik probeer contact met kpn op te nemen omdat m'n simkaart kwijt is. 

Hoe kan ik nu een nieuwe simkaart aanvragen?

In 'mijn kpn' is het mobiele product niet toegevoegd dus ook die optie om aan te vragen vervalt. 

 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 19 October 2020, 12:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Yoreen , bij de lokale KPN-winkel, wel even legitimatie meenemen.

 

Gekkenhuis dat ik dan 10 km moet rijden. 

Waar is de service gebleven? 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Yoreen. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je jouw simkaart kwijt bent. In een KPN Winkel ben je inderdaad het snelste geholpen. Natuurlijk kunnen we ook per post een vervangende simkaart toesturen. Je kan op de pagina “Simkaart vervangen of extra simkaart aanvragen” lezen hoe je het kan aanvragen. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Yoreen. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je jouw simkaart kwijt bent. In een KPN Winkel ben je inderdaad het snelste geholpen. Natuurlijk kunnen we ook per post een vervangende simkaart toesturen. Je kan op de pagina “Simkaart vervangen of extra simkaart aanvragen” lezen hoe je het kan aanvragen. 

Is het gelukt om een vervangende simkaart aan te vragen? 

Dat heb ik al geprobeerd, alleen dan krijg ik een code, gestuurd naar de simkaart die kwijt is! 

Dat lukt dus niet met een kwijtgeraakt simkaart. 

Ik zal dus naar een kpn-winkel moeten gaan.. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Wat jammer dat het niet gelukt is. Ben je gisteren nog naar een KPN Winkel geweest hiervoor. Als je nog geen vervangende simkaart hebt, dan kan je hiervoor ook bellen met onze klantenservice op het nummer 0800 0402. Wellicht kunnen zij jou verder helpen.