Beantwoord

voorwaarden veranderd sinds verlenging, is mij niet medegedeeld

  • 31 October 2020
  • 7 reacties
  • 97 keer bekeken

ik heb onlangs voor de zoveelste keer mijn abonnement verlengd, tot mijn ongenoegen blijkt dat het verdubbelen van de mb's niet meer geldt, dit is mij niet medegedeeld, en juist dit verdubbelen van de mb's was voor mij de reden om KPN te kiezen, gezien ik dan gemakkelijk mb's kan delen met mijn kinderen. Ik vind dit gezien het mij ook niet verteld is een slechte zaak, kan dit nog recht getrokken worden?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 5 November 2020, 17:04

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Nee. Dubbele mb's bestaat niet meer. 

Dat is wel heel gek want mijn echtgenoot heeft het ook verlengd (samen bij een kpn winkel) en hij heeft ze wel nog!

Reputatie 7
Badge +24

Wanneer is dat gebeurd? Welk naam van het abonnement staat er op blad 2 van de factuur vermeldt?

Waarschijnlijk is dat abonnement dan nog niet afgelopen. Het nieuwe abonnement gaat pas in als het oude afgelopen is. Dat kan dus bijvoorbeeld 2 maanden na verlengen pas gebeuren. 

eind september, hij heeft wel bericht gehad dat nieuw abonnement in is gegaan. Ik probeer kpn te mailen maar email adres is niet zo eenvoudig gevonden.

Reputatie 7
Badge +24

Er bestaat geen mail adres van KPN. Een KPN medewerker reageert hier vanzelf. U kunt ook bellen naar 0800 0402. 

Reputatie 6
Badge +7

U bent niet geïnformeerd?

 

U heeft zichzelf niet geïnformeerd en bent zomaar een nieuwe verplichting aangegaan zonder te informeren naar de voorwaarden.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @jaquihurd en welkom op het forum! Kort door de bocht: Het verdubbelen van de MB's is bij de nieuwe (Hussel) abonnementen inderdaad niet meer van toepassing, dit kan ook niet weer aangezet worden. 

Dat het bij je echtgenoot nog aan staat heeft vermoedelijk te maken met dat het nieuwe abonnement nog niet ingegaan is, wat Nick ook al aangaf. Als je de bevestiging van de verlenging erbij pakt zie je daar op welke datum het nieuwe abonnement precies in zal gaan, misschien is het antwoord daar te vinden? 

Ik snap dat je van een koude kermis thuiskomt als je ziet dat je ineens geen dubbele MB's meer hebt. Echter zijn er in de Hussel abonnementen wel veel meer datamogelijkheden dan bij eerdere abonnementen. Je kunt bijvoorbeeld kijken of je goedkoper uit bent als je upgrade naar een abonnement met meer GB data (upgraden kan nadat het abonnement een maand loopt). Als je die data dan deelt met je man en kinderen, en jullie hebben hier voldoende aan, dan heb je een abonnement wat duurder is maar de rest kan goedkoper. Wellicht valt er zo wat te balanceren? 🙂

Let wel, met het Unlimited Data abonnement kun je maximaal 25 GB delen. Die data is dus niet onbeperkt. 

Reageer