Beantwoord

Vraag over mobiel abonnement

  • 23 October 2020
  • 6 reacties
  • 51 keer bekeken

Beste, 

Afgelopen maand heb ik bij de aanvraag van een KPN Hussel Mobielabonnement gekozen voor 2GB + 150 min. Bij de aanvraag was er sprake van €19 euro (excl evt. korting) en voor die prijs heb ik dan ook gekozen. Vandaag volgde dan de factuur, maar dan blijkt ineens dat ik voor mijn abonnement van 2GB + 150 min/sms ineens €24 euro moet betalen. Hoe zit dit? 

Vriendelijke groet,

Michel

icon

Beste antwoord door MJO1983 30 October 2020, 14:14

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Er moet nog 5 euro husselkorting af. Dat is nog niet geregeld.

Die 5 euro husselkorting is er wel in verrekend. Ik zou dus 14 euro betalen. Maar nu betaal ik dus 19 euro (24 min de 5 euro husselkorting). KPN rekent dus opeens 5 euro meer.

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij is er 5 euro husselkorting omdat u ook een vast internet abonnement van KPN hebt. En 5 euro "zolang uw abonnement loopt". Maar helemaal precies weet ik het niet.

Reputatie 5
Badge +8

Ben je er al achter waarom het bedrag anders is dan je verwachtte @MJO1983? Zo niet, vul dan jouw forumprofiel aan met je 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. Dan ga ik voor je kijken of ik het kan verklaren.  

En welkom op ons Forum trouwens :) En excuses voor het lange wachten. 

Dag Niek,

Dank voor je reactie. Ik heb inmiddels contact gehad met je collega van de Klantenservice en het is opgehelderd. Ik miste nog een extra korting van €5,- Dus dat is geregeld!

Reputatie 5
Badge +8

Super, fijn dat het geregeld is :) Als dit het was, dan wens ik je alvast een fijn weekend!

Reageer