Vraag

waar is mijn pakket?

  • 25 October 2020
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

neemt chauffeur mijn pakket mee?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Lucia8! Welkom op ons KPN Forum. Ik neem aan dat je je installatiepakket bedoeld? Die wordt meestal 3 dagen voorafgaand aan de monteursafpsraak of installatiedatum geleverd. De monteur heeft altijd een aantal reserve pakketten in zijn bus liggen. Dus mocht de levering onverhoopt niet helemaal soepel verlopen, dan hoeft dit niets te betekenen. Wanneer is je monteursafpsraak?

 

Hallo Lisa, ik had een keurig uitgebreide mail..maar die glipte weg, daarom deze korte met excuses. Beetje bot maar ben al lang bezig om het goed te krijgen vaak lang aan de telefoon. Liep niet lekker. De monteur komt de 28e maar ik wil wel zeker zijn dat het pakket er dan is of dat hij ook het juiste pakket bij zich heeft. Er zijn al 2 monteurs onverrichter zake weer vertrokken. Oftewel het ging niet helemaal goed. 

Ik heb eigenlijk 4G nodig voor mijn werk maar dit schijnt niet te kunnen op dit adres. Met dit pakket schijn ik wel een hoge up en download te kunnen krijgen zodat ik weer thuis kan werken ipv bij kennis in niet buitengebied waar ik nu genoodzaakt zit. 

 

Graag je antwoorden en hulp! :-} 

Reputatie 7
Badge +17

Geen excuses nodig! Ik vermoedde al dat je graag wat zekerheid wilde over de levering en installatie. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik met je mee. :blush:

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer van gehoord, dus ik ga ervan uit je ht via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer