Beantwoord

Waarom duurt het zo lang voor mijn nieuwe abonnement aan mijn compleet pakket is toegevoegd?

  • 3 november 2019
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Hallo, 

 

Ik heb 2 maanden geleden een abonnement besteld bij KPN met nummerbehoud. Inmiddels 9 dagen geleden is nummerbehoud uitgevoerd. Bij bestelling heb ik mij reeds aangemeld voor KPN compleet. Nu 9 dagen na start van mijn nieuwe provider KPN, nog steeds geen compleet voordelen, aanmelden lukt ook niet, geen 4G bellen, geen wifi bellen. Gaat dit altijd zo traag bij de groenste provider van Nederland?

icon

Beste antwoord door Jerm1 7 november 2019, 10:38

Probleem is inmiddels gelukkig opgelost (enkele minuten geleden) 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Jerm1 welkom op ons KPN forum. Ik kan je helpen. Daarvoor heb ik het 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer nodig. Zou je deze gegevens willen toevoegen aan je forumprofiel? Hopelijk hebben we hem dan alsnog snel aangemeld voor de KPN Compleet voordelen.

Als het gaat om het bellen via Wifi/Volte wat voor telefoon heb je in gebruik? Je hebt een telefoon nodig die geschikt is voor 4G bellen (VoLTE), én met de juiste software waarin 4G bellen ondersteund wordt voor KPN. Telefoons die elders gekocht zijn en/of die bij andere aanbieders vandaan komen, bevatten niet altijd de juiste software. Op onze site kan je kijken welke toestellen geschikt zijn

Jeetje Jiske van KPN,

 

Bedankt voor je reactie, maar wat een vragen allemaal. Ik heb in een feedbackformulier al eens aangegeven dat het een blessing zou zijn als jullie beginnen met de vraag "wat heb je zelf al geprobeerd?" 

 

Overigens aanmelden voor compleet heeft je collega al gedaan. 4g bellen/wifi bellen lukt er, ik heb je collega's telefonisch gesproken, ik ben in de winkel geweest, ik heb een sim swap gehad, je collega in de winkel heeft mijn simkaart in zijn telefoon geprobeerd (geen 4g bellen), zijn simkaart in mijn telefoon (wel 4g bellen) oftewel het probleem zit niet in mijn telefoon, niet in de simkaart, maar in de systemen van KPN.

 

Ik zou overigens binnen 24 uur teruggebeld wlrden door een technisch specialist of iets dergelijks. 40 uur verder en er is nog steeds niet gebeld. Erg betrouwbaar 😕 en ondertussen mag ik nog steeds bij het raam gaan staan als ik in huis wil bellen... 

Probleem is inmiddels gelukkig opgelost (enkele minuten geleden) 

Reputatie 5
Badge +7

@Jerm1 Fijn om te lezen dat het probleem inmiddels is opgelost! 

Reageer