Beantwoord

Wanneer krijg ik de nieuwe maandelijkse MB's?

  • 1 April 2020
  • 7 reacties
  • 3041 keer bekeken

Wanneer komen mijn nieuwe maandelijkse mbs?

Admin: titel aangepast ivm vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Susan_ 3 April 2020, 13:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Gabriel7, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Dit is altijd op de 1e van de maand! Ik zie dat je het bericht hebt geplaatst om 00:05 op 1 april. Het staat er vaak niet direct om 00:00 op, maar tussen dan en de ochtend. Kan je aangeven of je nieuwe bundels inmiddels begonnen is en ook zichtbaar is in MijnKPN? :wink::blush:

Reputatie 7
Badge +21

@Gabriel7, ik heb geen reactie meer gehad dus ga er vanuit dat jouw probleem opgelost is. Zo niet? Dan weet je me te vinden!

Waar kan ik zien hoeveel mb nog hebt 

Waar kan ik zien hoeveel mb nog hebt 

Hallo @Dikbuik ,in MijnKPN

Mooi niet, was altijd zo, maar in een keer deze maand wilde ik op de 1e weer wat MB 's delen met mijn partner,  ho maar...gebeld met klantenservice en nu blijkbaar op de factuur datum... medewerker beweerde bij hoog en laag dat dat altijd al zo was, mooi niet. Kreeg wel genoeg Gb's om te overbruggen , ben benieuwd  of ik nu op de 3e van de maand,  morgen dus,  mijn 20 Gb in de app heb staan....

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Dickgitaar , die medewerker werkt nog niet zo lang bij KPN denk ik. 
Het was bij KPN juist lange tijd gebruikelijk dat bij mobiele abonnementen de factuurperiode altijd op de 1e dag van de kalendermaand begon. Sinds enige tijd stapt KPN daar vanaf. De periode kan nu op elke dag in de maand beginnen.

Heb je soms recent jouw abonnement vernieuwd of verlengd? Nieuwe klanten en klanten die hun abonnement verlengen worden omgezet naar het nieuwe systeem.

Je kan in de MijnKPN app kijken hoeveel dagen jouw bundel nog geldig is. Daarna begint de nieuwe periode en krijg je weer jouw 20 GB.

Ja in juli verlengs, altijd de eerste van de maand gehad