Beantwoord

wanneer krikg ik mijn mobiele telefoon thuis

  • 8 November 2019
  • 7 reacties
  • 88 keer bekeken

Badge

Wanneer krijg ik mijn mobiele telefoon thuis die ik deze week al besteld heb

icon

Beste antwoord door Jiske_ 15 November 2019, 15:28

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Oma marian welkom op ons KPN forum. Als je telefoon op voorraad is krijg je hem in principe de volgende dag. Hopelijk heb jij de telefoon al in ontvangst kunnen nemen:slight_smile:  Ik wacht zelf altijd met smart tot ik mijn nieuwe toestel kan gebruiken. Als je telefoon niet op voorraad is zijn we afhankelijk van de volgende levering in ons magazijn. Mocht dit bij jou het geval zijn kan ik hier altijd naar kijken. 

Zou je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Badge

Gedaan jitske

Reputatie 5
Badge +7

Dank je wel, zou je misschien nog je ordernummer bij de opmerkingen kunnen zetten? 

Badge

Ook gedaan

Badge

Jitske, waarom krijg ik nu geen antwoord meer?

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Oma marian, op het forum beantwoorden we berichten van binnenkomst, hierdoor kan het een paar dagen duren tot je een reactie van een forum medewerker krijgt. De bestelling is helaas niet verder gekomen dan de website, om deze reden heb je nog niks ontvangen mijn excuses hiervoor. Je kan bellen met 0800-0402 of contact opnemen via de Live Chat om de bestelling opnieuw te plaatsen. 

Badge

Dank je wel jitske 

Reageer