Beantwoord

Wat is het aankoopbewijs voor de google nest hub actie?

  • 23 September 2021
  • 6 reacties
  • 125 keer bekeken

Hallo 

Ik heb de Google nest hub aangevraagd maar krijg antwoord dat ik het aankoopbewijs moet laten tonen. Ik heb het contract erbij gestuurd.

Waar kan ik het aankoopbewijs vinden?

 

Met vriendelijke groet 

Koers 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 23 September 2021, 17:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Koers123, als ik het deelnameformulier voor de Google Nest hub bekijk, zie ik daar géén regel voor een aankoopbewijs, dus ik vraag me hetzelfde af als jij :thinking: Op het contract staat letterlijk alles (niet de orderbevestiging maar écht je contract) dus ik vraag me af welke gegevens ze missen en wat ze precies nog willen hebben van je.

Zou je eens willen mailen naar naar kpn@consumercare.info of bellen met 043-8800150? Dan kom je direct bij de juiste mensen uit!

Ik hoor hier graag nog van je wat ze precies missen, zodat eventuele meelezers met dezelfde vraag, ook direct op de hoogte zijn :blush:

Reputatie 7
Badge +20

Is het al gelukt om contact met ze te leggen @Koers123

Ik ben tegen hetzelfde probleem aangelopen. Heb  even naar bovenstaand nummer gebeld.

De overeenkomst mobiele aasluiting is het goede document. Alleen op de 2e pagina (akkoordverklaring) staat onderaan de datum. 
 

Je moet op de e-mail reageren die je hebt ontvangen waarin de aanvraag is afgekeurd en deze pagina toevoegen als bijlage, aangezien je maar 1 foto kunt uploaden in het formulier.

 

Is wel een beetje omslachtig als je het mij vraagt

Wat ik wel bijzonder vind is dat je er zelf pro-actief onderzoek naar moet doen om je Google Nest te claimen. Vanuit KPN krijg je geen bericht hierover. Ik zie dat je tot en met 3 oktober 2021 jouw aanvraag kan indienen, mooi te laat mee. 

Wat ik wel bijzonder vind is dat je er zelf pro-actief onderzoek naar moet doen om je Google Nest te claimen. Vanuit KPN krijg je geen bericht hierover. Ik zie dat je tot en met 3 oktober 2021 jouw aanvraag kan indienen, mooi te laat mee. 

De aktie liep tot 3 oktober volgens mij. Als je voor die datum een unlimited bundel hebt afgesloten, kun je tot 17 oktober je aanvraag indienen

Reputatie 7
Badge +20

Hi @HesselSeh, de actie waarbij je recht hebt op een Google nest hub liep tot en met de 3e, als je voor die tijd een bestelling hebt geplaatst, kan je er aan deelnemen. Op dit moment staat de uiterste invuldatum van het deelnameformulier op 17 oktober, echter zal die datum verschuiven als blijkt dat nog niet iedereen voorzien is van zijn of haar toestel :slight_smile: