Beantwoord

wie is Jörg Kramer Directeur Klantenservice

  • 18 June 2019
  • 11 reacties
  • 8843 keer bekeken

Badge
wie is Jörg Kramer
kreeg bericht als ik vandaag niet betaal wordt ik afgesloten op 06 nummer
schandalig
icon

Beste antwoord door wjb 19 June 2019, 00:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Wat is er schandalig aan?
Badge
Geachte heer/mevrouw,

We zien dat u hogere kosten maakt dan wij van u gewend zijn. U hebt sinds uw laatste factuur EUR 23.39 excl. btw verbruikt. Het gaat hier om verbruikskosten buiten uw bundel en/of abonnement van uw mobiele aansluiting vallen.

Doordat de kosten hoger zijn dan uw gemiddelde nota's, verzoeken wij u om de verbruikskosten hiervan vooraf te betalen. Wanneer wij voor 18-6-2019 15:00 geen betaling hebben ontvangen zullen wij uw aansluiting uit voorzorg afsluiten.
Reputatie 7
Die Jörg Kramer is maar een bezig mannetje.
Niet alleen Directeur klantenservice maar ook nog eens Algemeen Directeur van XS4ALL.

Badge
is geen antwoord wat ik vraag
Badge
ga een melding doen bij hogere hand
Reputatie 7
is geen antwoord wat ik vraag
Klopt, er heeft nog niemand van KPN op jouw topic gereageerd.
Ik vond het wel grappig dat die Jörg Kramer meerdere petten op blijkt te hebben.

Dat KPN die vooruitbetaling verlangt heeft overigens niets met wantrouwen jegens jou te maken. Wat ze ermee willen bereiken is extra "schade" voor jou voorkomen door jou te laten "bewijzen" dat je die hogere kosten zelf gemaakt hebt en niet dat jouw telefoon in verkeerde handen gevallen is. Ware dat wel het geval, dan wordt misbruik daarvan in de kiem gesmoord en vandaar ook dat er zo'n korte betalingstermijn gehanteerd wordt.

Betaal overigens nooit via een link opgenomen in die mail, want het zou ook nog zomaar een phishing mail kunnen zijn.
Wat is de afzender van die mail?
Badge

KPN

-23,39
Tegenrekening (IBAN)
***
Omschrijving
** ** Betaling aan KPN Mobiel KPN *** pasnr.024
Via
iDEAL
Datum
18 juni 2019

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Leo65, Welkom hier. Ik begrijp dat je een openstaande factuur moest betalen voor 18-06. Via het forum hebben we een wat langere doorlooptijd dan onze telefonische klantenservice. Heb je nog iets kunnen regelen via een andere weg?
Badge
Hallo
het is op gelost
alleen vertrouw mail van KPN niet altijd, krijg wel rekeningen met hoge kosten
en deze was wel goed om na te kijken geen phishing mail
daarom verschoot ik
als je niet betaald wordt je op 18 juni afgesloten was de zin van Jorg Kramer
groetjes Leo
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Leo65, Bedankt voor je reactie. Gelukkig is het opgelost. Goed van je dat je scherp bent op e-mails. Er bestaat een kans dat het Phishing is. Mocht je twijfelen, dan kun je jouw openstaande facturen nog terugvinden via MijnKPN. Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten? Anders wens ik je een fijne avond 🙂
Badge
ook nog fijne avond en bedankt er voor snelle reactie

groetjes Leo