Beantwoord

Aantal apparaten waarop Spotify geïnstalleerd kan worden

  • 24 April 2020
  • 5 reacties
  • 2771 keer bekeken

Op hoeveel devices mag ik spotify installeren?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Chrizziey 24 April 2020, 14:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @marcusmj,

Dit hangt er vanaf welk abonnement je afneemt. Bij Free en Premium is dit maximaal 1 stream per keer en bij Family kun je 5 accounts aanmaken met per account 1 stream.

Kortweg, het installeren mag op een onbeperkt aantal apparaten, maar er mag maar op één apparaat een afspeelsessie actief zijn. Doe je dit wel op meerdere dan worden de overige streams gepauzeerd. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @marcusmj, ik zie dat @ChrisWissink je al uit heeft gelegd hoe het precies zit, heb je hier nog verder vragen over of is het zo helemaal duidelijk? :slight_smile:

Als een ander al muziek aan het luisteren is, krijg je wel netjes een melding of de huidige sessie overgenomen moet worden of niet. Het is geen oplossing voor het probleem, maar wel een fijne tip om mee te geven. In mijn huishouden is één single abonnement voldoende. Als ik richting mijn werk ga, wachten mijn gezinsleden bijvoorbeeld even met luisteren, tot zij zien dat ik op het werk ben.

Reputatie 7
Badge +20

Dank voor deze aanvulling @Jeroen Ruiter :slight_smile:  En wat goed dat jullie dit thuis zo handig geregeld hebben!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien @marcusmj dus ga ik ervan uit dat het helemaal duidelijk is. Anders hoor ik het graag!