Beantwoord

alle inkomende gesprekken zijn anoniem

  • 3 May 2021
  • 13 reacties
  • 264 keer bekeken

alle inkomende gesprekken zijn “Anoniem”. ik heb de SIM ook in andere telefoons geprobeerd te stoppen maar er was geen verandering. hoe kan ik dit oplossen?


Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 4 May 2021, 14:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Hoi @MMores . Welkom op het forum.

Ik heb voor het nummer dat ik jouw profiel staat de binnenkomende nummerweergave aangezet. Kun je laten weten of dat effect heeft gehad?

Beste Erwin, 

 

Het werkt, heel hartelijk dank

Beste Erwin,

Ik heb hetzelfde probleem als MMores.

Kunt u ook bij mijn profiel kijken?

Alvast bedankt,

John.

@Jogan81 : wil je het mobiele nummer waar het over gaat in je profiel zetten en mij een seintje geven?

Hey, Ik zie niet waar ik mijn nummer in kan voeren bij mijn profiel. 

@Erwin_  ik heb mijn nummer in mijn profiel gezet.

@Jogan81 : ik heb het voor jou aangezet. (ik sta wel voor een raadsel waarom dit bij jullie uitgeschakeld stond)

Fout in het systeem misschien? Maar dank je wel iig. 👍

@Erwin_ helaas werkt het weer niet bij mij. Ik zie steeds geen nummer wanneer mensen me bellen, zelfs wanneer ze in mijn contacten zitten. Ik heb zelfs mijn mobiel op zijn fabrieksinstellingen gezet, maar helpt niet. Wat zou het nog meer kunnen zijn?

Groeten John

@Jogan81 Huh? Dat is vreemd. In het centrale systeem staat het nu (nog steeds) goed. Het heeft bij jou dus ook even gewerkt?

 

Ja het heeft ongeveer een dag of twee gewerkt en nu niet meer. Zou het aan mijn mobiel kunnen liggen? Ik heb een Nubia red magic 5s dat 5g gebruikt.

Kun je het SIM kaartje eens in een ander toestel testen?

Nee, helaas niet. Ik had een paar maanden geleden wel een nieuwe simkaart bemachtigd. Ik zal kijken of ik van de week, toegang kan krijgen tot een andere mobiel en laat je weten of hij het dan weer doet of niet.