Vraag

Betaalgegevens wijzigen lukt niet. KPN site loopt vast

  • 29 April 2021
  • 3 reacties
  • 22 keer bekeken

Niet ik heb een storing. Er zit bij KPN iets fout.

Ik heb diverse keren geprobeerd om mijn betaalgegevens te wijzigen.

De KPN site loopt hierbij vast. Nu wacht ik wel tot jullie gaan miepen dat mijn rekening niet betaald is.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Mkempen!

Dat is natuurlijk lastig als het wijzigen van het rekeningnummer niet werkt via mijnKPN. Wat je dan het beste (wat tevens het snelste is) kunt doen is telefonisch contact opnemen met 0800-0402. Mijn collega aldaar kan dan het rekeningnummer voor je aanpassen. 

Nee ik ben niet blij met je antwoord.

Want dan kan ik het 0800 0402 nummer bellen ...

ik heb dit diverse keren gedaan. Toets 1 toets 2 …

Resultaat, ik word eruit gemikt want ik weet het juiste toverwoord niet. Ik word dan terug verwezen naar de handelingen die ik al herhaaldelijk heb gedaan.

Ik krijg wel het banknummer gewijzigd voor internet, maar daarna voor de mobiele nummers niet.

 

 

Reputatie 6
Badge +10

In principe maakt het niet heel veel uit welke optie je in het keuzemenu kiest. Je komt altijd bij een medewerker uit welke je of verder kan helpen of je kan doorverbinden naar de juiste collega.
Wat wel belangrijk is in het menu is dat als je een SMS krijgt met stappen om te volgen je niet op de link moet klikken in de SMS maar gewoon aan de lijn moet blijven hangen. Er komt dan vanzelf een collega bij jou.