Beantwoord

Deblokkeren sms-dienst

  • 26 April 2021
  • 4 reacties
  • 100 keer bekeken

Badge

L.S. Ik moest een SMS sturen naar het ING belegings fonds maar het schijnd dat mijn sms bericht versturen geblokkeerd is, hoe kan dat gedeblokkeerd worden.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 7 May 2021, 08:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @alphe301,

Ik denk dat het niet zo zeer gaat om het versturen van een sms'je, maar dat het hier om een betaalde sms gaat, kan dat kloppen? Betaalde sms-diensten worden vaker geblokkeerd om ongewenste extra kosten te voorkomen.

Is het je inmiddels al gelukt om een sms te versturen? Zo nee, dan kan je bellen naar 0800 - 0402, zodat 1 van mijn telefonische collega's je verder kan helpen met het uitschakelen van de blokkade, zodat je wél een sms naar het ING beleggingsfonds kunt sturen :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @alphe301, wij werken eigenlijk niet met privéberichten, dus het valt me nu pas op dat je daar hebt gereageerd op mijn vraag!

Zou je eens kunnen testen of het überhaupt lukt om een sms te versturen? Naar een ‘gewoon’ nummer van een bekende? Als dat wél lukt, weten we in ieder geval zeker dat het niet aan het sms’en en sich gaat.  

Als ik je nummer bekijk, zie ik niets dat het versturen van een gewone sms in de weg zou staan, wel lijkt het er op dat er een blokkade staat op het verzenden van betaalde service sms’jes. Als je jouw nummer invult op de website van Payinfo kan je deze blokkade verwijderen en het nogmaals proberen met het sms'je!

Badge

Ik moest een SMS sturen naar ING maar wat ik zieis dat het met KPN niet gaat want dat is geblokkeerd staat er duidelijk, maar sms versturen is wel mogelijk met de Ballon gemerkt berichten en dat lukt wel .

Ik maak er ook geen probleem van maar ik zoek graag dingen uit of dat gaat of niet.

En we hebben genoeg aan Whatsapp en Mesenger , maar bedankt voor het meedenken Maja.

Groeten van Ad van Alphen

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Dan zal dit denk ik toch echt aan je blokkade op het versturen van dit soort service sms’jes liggen @alphe301. Als je je nummer invult op de website van Payinfo, kan je de blokkade zelf uitzetten zodat je wel naar ING kunt sms’en en mocht dat niet lukken, dan mag je even bellen met mijn collega's van de telefonische klantenservice op 0800 - 0402, zodat ze de blokkade voor je op kunnen heffen. Ik acht de kans heel groot dat het daarna wél goed gaat met het verzenden :slight_smile: