Voor de kerstvakantie hebben wij een telefoon doorgeschakeld. Deze krijgen wij niet van de doorschakeling af. Alle beschreven manieren zijn al geprobeerd. Ook hebben we de simkaart in een andere telefoon gedaan. Dit werkte ook niet. De simkaart zit nu weer in de telefoon waar de doorschakeling mee is gedaan. Het is een iPhone 7. Wie heeft er nog een idee wat we kunnen proberen??
Hallo @Doorschakeling niet uit Dat is natuurlijk heel vreemd en ik kijk graag met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
En zou je me ook willen vertellen welke stappen je allemaal hebt ondernomen?
Zet 4G eens op 'Data only' zodat je (geforceerd) belt via 3G. Probeer dan de doorschakeling uit te zetten. Met ##002# zet je alle doorschakelingen uit.
Dank voor de hulp! Met geforceerd bellen via 3G is het gelukt.
Groet,
Dorien
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.