Beantwoord

DUO-simkaart aangevraagd, maar slechts één simkaart ontvangen.

  • 15 april 2019
  • 3 reacties
  • 864 keer bekeken

Ik heb een DUO sim kaart aangevraagd, maar heb maar één SIM kaart ontvangen.
(...)
Het is de bedoeling dat ik kan wisselen om tijdelijk mijn IPad te activeren.
Ik ga met pasen op vakantie, lukt het nog voor het weekend?
Het is 2 x fout gegaan, de 1e keer goed gegaan maar toen was ik te laat om te activeren.

JMM vd Oord

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Meer2008 16 april 2019, 11:06

Heb het inmiddels geregeld bij Primafoon winkel Alkmaar. Top service !
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Goedemorgen @Meer2008. Welkom op het forum. Wat vervelend dat je maar één SIM kaart hebt ontvangen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik een DUO SIM kaart toesturen. Als ik het vandaag nog kan versturen, verwacht ik dat je het dan nog voor het weekend in huis hebt. . Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Heb het inmiddels geregeld bij Primafoon winkel Alkmaar. Top service !
Reputatie 7
Badge +16
Wat goed dat je inmiddels zelf al geregeld hebt in een KPN Winkel. Alvast een fijne vakantie toegewenst☺

Reageer