Beantwoord

Elke inkomende oproep wordt als ''privé nummer (/onbekend)'' vermeld

  • 15 June 2021
  • 16 reacties
  • 870 keer bekeken

Beste,

 

Aangezien ik nieuw ben met dit forum, probeer ik het eerst via hier. Sinds 2 dagen ervaar ik nu dat elke inkomende oproep als '’Privé nummer'’ wordt weergeven. Aangezien ik best vaak gebeld wordt en oproepen mis, is dit dus vrij irritant. Ik ben opzoek naar de oplossing hiervoor, iemand die weet hoe ik dit zelf kan oplossen?

KPN livechat heeft al geprobeerd mijn netwerk instellingen te veranderen (kreeg 2x een bevestiging via de sms), helaas zonder resultaat.

 

Met vriendelijke groet,

Ringo

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 16 June 2021, 14:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ringo db, welkonm op ons forum!
Dit klinkt alsof nummerweergave uitgeschakeld is. Dit is altijd binnenkomend en uitgaand hetzelfde.
In principe is dat iets wat wij aan/uit moeten kunnen zetten dus het is wel merkwaardig dat mijn collega's het niet opgelost hebben.
Als je wilt kijk ik graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Heb je nummerweergave/nummerherkenning ook aanstaan in het toestel zelf?

Beste Thomas,

 

Allereerst bedankt voor je bericht! Nummerweergave staat gewoon aan, en ook als ik iemand bel (dus uitgaand) dan staat er gewoon mijn nummer. Het is echter enkel zo wanneer er een inkomende oproep is dat het op onbekend staat. 

 

Ik heb de gegevens ingevuld op mijn profiel. Hopelijk kun je er iets mee en mij erme kan helpen. 

 

Met vriendelijke groet,

Ringo 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je terugkoppeling en gegevens @Ringo db, ik heb een ticket aangemaakt voor mijn collega's achter de schermen. Zij nemen hierover nog telefonisch contact met je op. Ik ga er vanuit eind deze week of begin volgende week.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ringo db, ik lees dat mijn collega's er vanmiddag mee bezig zijn geweest en het inmiddels weer zou moeten werken! Klopt dat?

Hi Thomas,

 

Ik heb precies hetzelfde probleem als Ringo hierboven. In de winkel kunnen ze me ook niet verder helpen. Ik heb net een nieuw toestel, probleem is niet veranderd.

Kun je ook mij verder helpen?

 

Dankje! Groetjes, Iris 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @IrisMB, welkom op ons forum!

Kun je op je toestel VoLTE (en eventueel VoWifi) ook eens uitschakelen en je toestel herstarten? Als deze al uitgeschakeld is, kun je hem dan inschakelen en je toestel herstarten?

Als dat het niet oplost kan ik een ticket voor je aanmaken!

Hi Thomas,

 

Dankjewel!

Ik heb VoLTE uitgeschakeld en herstart. Geen verbetering. Aangezet en herstart, ook geen verbetering.

Dus als je een ticket voor me wil aanmaken, graag!

 

Reputatie 7
Badge +20

Ah jammer, ik heb een ticket voor je aangemaakt! Mijn collega's bellen je hierover nog even. Houd er rekening mee dat ze met een afgeschermd of 088 nummer zullen bellen @IrisMB!

Ah top, thanks.

Ik ben nu op vakantie dus m'n bereikbaarheid is wat minder. En ik zie niet wie belt dus als ze een voicemail kunnen achterlaten hoe ik terug kan bellen, zou top zijn!

Reputatie 7
Badge +20

Ah geen probleem hoor, ze laten inderdaad altijd even bericht achter. Fijne vakantie!

Hi Thomas,

 

Ondertussen ben ik weer thuis en heb ik al een nieuwe simkaart gekregen maar dat mag helaas niet baten. Je collega van de klantenservice kan me helaas niet verder helpen, kun jij nog iets voor me betekenen?

 

Groetjes, Iris 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @IrisMB, omdat Thomas momenteel vakantie heeft, pak ik dit verder even voor hem op. Waar ik nog even benieuwd naar ben; zien mensen jouw nummer wel wanneer jij iemand belt?

Hee Jan,

Top, fijn. Ja dat zien ze. 

Reputatie 7
Badge +12

Check! Ik heb meteen een ticket voor je aangemaakt en onze technische dienst zal dit verder oppakken en hier dieper in gaan duiken. Zij zullen binnen enkele dagen contact met je opnemen. Laat je me nog even weten wat daaruit is gekomen en of ze het probleem ook daadwerkelijk hebben kunnen verhelpen (waar ik wel van uit ga)?

Dankjewel, dat zal ik doen!

Reputatie 7
Badge +12

Dankjewel, dat zal ik doen!

Super!