Vraag

Extra kosten op mijn factuur - een uitleg nodig

  • 19 March 2021
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Goedemiddag,

op mijn laatste factuur van 17 maart staan een extra kosten van EUR 33,80. Deze kosten zijn veroorzaakt door bellen naar een nummer 09060206. Ik weet namelijk niet wat komt dit vandaan? Van wie is dit nummer? Ik kan het op internet niet vinden. Graag hoor ik het uitleg. Helaas het lijkt niet mogelijk om op andere manier over mijn factuur te vragen.

Alvast bedankt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Welkom op ons forum @Adelaprg!

Het nummer wat jij aangeeft is een betaalde doorverbindservice. Dat is ook het eerste wat je hoort zodra je naar dat nummer toe gaat bellen: Dit nummer kost €1,- per minuut. Als zij jou doorverbinden blijft die teller lopen en kunnen de kosten inderdaad behoorlijk oplopen.

Als ik een advies mag geven, als je naar een bedrijf wilt bellen kijk dan altijd eerst op de website van het bedrijf zelf naar hun rechtstreekse nummer.

Is het zo een beetje duidelijk geworden?

Bedankt voor de antwoord, ik heb de informatie gemist... en dan flink ervoor betaald🙊... een les voor mij en andere lezers

Reputatie 4
Badge +1

Wel heel klantonvriendelijk een dergelijk bedrijf… of systeem.Â