Beantwoord

Factuur op papier mobiel abonnement uitzetten

  • 11 October 2021
  • 3 reacties
  • 98 keer bekeken

Ik krijg mijn factuur KPN via mail, maar een papieren voor mobiel. Hierdoor raak ik in de war. Zou deze misschien ook per mail kan worden gestuurd?

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 12 October 2021, 12:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Maria M, welkom! 

Ik kan me voorstellen dat je alle facturen liever digitaal ontvangt. Vul je jouw forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief je mobiele nummer en geboortedatum? Dan kijk ik er voor je naar.

Ik heb het zo veel mogelijk ingevuld. Ik hoop dat het nu digitaal kan. De vorige factuur ben ik nl kwijt geraakt waardoor ik een achterstand heb. Kan ik nog een herinnering krijgen?

Reputatie 7
Badge +19

@Maria M Top, ik heb ze erbij gepakt. De reden dat de factuur nu op papier verstuurd wordt, is omdat de betaalwijze op acceptgiro staat. Dan ontvang je 'm altijd via de post. Ik heb 'm aangepast naar een digitale factuur, maar weet door de betaalwijze niet zeker of dat goed gaat. Het aanpassen van de betaalwijze kan ik via deze weg niet voor je doen omdat ik via het forum niet de juiste verificatie kan doen. Je kunt de betaalwijze aanpassen door in te loggen op MijnKPN, of door te bellen of chatten met onze klantenservice.

Je kunt ook al je facturen tot 12 maanden terug opzoeken in MijnKPN, daar kan je ook gemakkelijk zien welke facturen eventueel nog open staan. Dus ik verwacht dat 't via die weg goed komt! Laat het gerust weten als je vragen hebt.