Ik ben vandaag overgestapt van tmobile naar KPN. Ik heb zojuist mijn KPN-simkaart in mijn mobiel gedaan maar heb geen service..
Ik heb de mobiel al een aantal keer opnieuw opgestart en de simkaart er al een keer uitgehaald en opnieuw ingedaan.
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?
Alvast bedankt
-Anne
Beste antwoord door PeterG
De dag is nog niet om inderdaad.
Anders kun je ook nog de klantenservice bellen. Die doet het wél via het gratis nummer 1200. Enne, die klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar. 7 dagen per week.
Werkt het onverhoopt niet met 1200 dan kun je met iedere NLD vaste en mobiele telefoon gratis bellen naar 0800-0402. Ook 24/7.
Bekijk origineel
Anders kun je ook nog de klantenservice bellen. Die doet het wél via het gratis nummer 1200. Enne, die klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar. 7 dagen per week.
Werkt het onverhoopt niet met 1200 dan kun je met iedere NLD vaste en mobiele telefoon gratis bellen naar 0800-0402. Ook 24/7.