Beantwoord

Geen simkaart en geen netwerk Samsung A40

  • 19 April 2020
  • 8 reacties
  • 607 keer bekeken

Ik heb sinds kort een samsung galaxy a40 en in het begin ging het goed maar sinds twee weken krijg ik de melding geen simkaart of kan geen verbinding maken met netwerk en dan moet ik elke keer de simcode invoeren nu heb ik een nieuwe simkaart erin gedaan maar hij blijft de melding geven .

Nu is mijn vraag wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door Rolanda deurnink 21 April 2020, 20:13

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

De simkaart aan de achterkant een beetje ophogen met een stukje plakband. Dan word die beter tegen de contactjes aangedrukt. Heb ik ook. Bij mijn A8.

Ok dat ga ik proberen bedankt

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Rolanda deurnink, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Soms is het even creatief nadenken inderdaad, zoals hierboven ook al aangegeven is. Dit is helaas een bekend probleem bij dit toestel, een nieuwe simkaart helpt in dit geval vaak ook niet. Helpt het stukje plakbank? 

Verder ben ik benieuwd of je het toestel bij KPN hebt gekocht of elders. Je kan altijd even langs een KPN winkel gaan om het toestel even te laten controleren, ook in deze tijd zijn er nog winkels geopend. 

Ik heb het een dag uitgeprobeerd in het begin deed hij het goed maar vanaf gisteravond doet hij het weer regelmatig 

Ik heb de mobiel bij coolbleu gekocht.

Reputatie 7
Badge +24

Heel erg vervelend. Maar ik denk dan dat je met die telefoon terug moet naar Coolblue. 

Reputatie 7
Badge +21

@Rolanda deurnink ai helaas dat heeft niet lang geduurd :disappointed_relieved: Dan lijkt het mij het beste om inderdaad even terug te gaan met je toestel of contact op te nemen met Coolblue hierover. Een toestel dat niet bij KPN gekocht is, kunnen we ook niet terugnemen.

Dank voor jullie reactie's het is geregeld ik kan het toestel ruilen.

 

Reputatie 7
Badge +21

Fijn om te lezen @Rolanda deurnink! Hopelijk heb je met het nieuwe toestel deze problemen niet :hugging:

Reageer