Beantwoord

Ik wil mijn rinkeltijd verlengen

  • 15 February 2021
  • 5 reacties
  • 1099 keer bekeken

Wil mijn rinkeltijd verlengen voicemail staat uit maar dan gaat het over op “deze persoon heeft geen voicemail aanstaan”. Hoe kan ik dit wijzigen. 



Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door PeterG 15 February 2021, 13:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Deze vraag heb ik al vaker gezien hier.

Terugzoeken is lastig, tenzij me een uniek zoekwoord te binnen schiet.

Overigens : gaat het over vast of mobiel ?

@PeterG  ?

mobiel, ik had een simkaart nog van Telfort maar die is overgenomen door KPN en moest de SIM kaart vervangen voicemail uitgezet en nu gaat het toestel 2 keer over en dan hoor ik “deze persoon heeft geen voicemail dus u kunt geen boodschap inspreken of iets in die stekking” waardeloos dus.

 

Daarom heb ik al jaren geleden de VM uitgezet.

12339 beltoets. Wacht tot de melding is uitgesproken. Dan staat VM écht uit. En is de 'rinkeltijd’ iets meer dan 60 seconden.
Terugbellen doe ik a.d.h.v. opgeslagen nummer.

Helaas werkt 12339 niet. Zojuist geprobeerd. 

Krijg wel een sms van kpn dat ik mijn telefoon opnieuw moet opstarten, maar helaas heeft dat geen effect gehad. 

Het blijft 20 seconden. 

Reputatie 7
Badge +19

Er zijn 2 manieren om de voicemail uit te zetten @Joeri_Joeri:

Zet voicemail uit door te bellen naar 12339. Als dat niet lukt, kun je het volgende proberen: SMS 'UIT' naar 1233