Beantwoord

Indoordekking slecht Voorburg

  • 14 januari 2020
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Sinds 2000 KPN klant maar laatste jaar erg slechte voice kwaliteit op alle 3 de KPN abonnementen (en ook 3 verschillende merken toestellen). Meestal max 1 streepje bereik met als gevolg een haperende verbinding en alleen bellen staand voor het raam. Op de dekkingskaart vallen wij net in een lichtgroen/geel gebied binnen Voorburg. Kan er iets aan de antenne opstelling gedaan worden (bijplaatsen, tilt, zendsterkte)? Meerdere buren klagen over de slechte ontvangst… Voice over WiFi ook al gebruikt, maar biedt ook geen oplossing.

 

Groet, Edwin

icon

Beste antwoord door Jasper 17 januari 2020, 19:45

Dank voor de gegevens, ik zie inderdaad ook dat het bereik in huis niet optimaal is. Ik heb hiervoor een melding doorgezet naar de netwerkspecialisten, zodat zij kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn. Hierover zullen zij binnen 10 werkdagen contact met jou opnemen. Laat je me weten wat de uitkomst is?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Edwin1969, welkom op het forum. Ik begrijp dat het bereik minder is geworden in de laatste tijd. Het was voor die tijd wel goed dus? Ik heb de postcode uit de titel van het topic naar je forumprofiel verplaatst, zou je daar het huisnummer, jouw 06-nummer en bijbehorende naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”) kunnen plaatsen? Als je daarna hieronder een reactie plaatst weet ik dat ik het voor je kan bekijken.

done

Reputatie 7
Badge +14

Dank voor de gegevens, ik zie inderdaad ook dat het bereik in huis niet optimaal is. Ik heb hiervoor een melding doorgezet naar de netwerkspecialisten, zodat zij kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn. Hierover zullen zij binnen 10 werkdagen contact met jou opnemen. Laat je me weten wat de uitkomst is?

Reageer