Vraag

Inkomende gesprekken gaan direct naar voicemail

  • 23 April 2020
  • 9 reacties
  • 7241 keer bekeken

Badge

Vanaf vandaag gaan ineens al mijn inkomende gesprekken naar voicemail.

Volgende stappen al ondernomen:

 

  • voicemail uitgezet en getest, zelfde effect alleen natuurlijk de melding dat er geen VM beschikbaar is
  • Voicemail weer aangezet en getest, direct naar voicemail
  • niet storen setting gecontroleerd, staan goed.
  • Uitgaand bellen werkt prima
  • Call forwarding ##002# voor de zekerheid gewist
  • 4G data verbinding werkt ook prima
  • Telefoon opnieuw opgestart, geen resultaat
  • Telefoon helemaal uitgezet en weer aan, geen resultaat.
  • SIM in een andere toestel gestoken, geen resultaat.

Het probleem lijkt me dus duidelijk niet aan mijn toestel te liggen, want op een andere toestel hetzelfde effect.

 

Kan hier veel topics over vinden, maar eigenlijk niet één met een oplossing.

Iemand ideeën? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Robbie146, hoewel de aanleiding minder leuk is :confused:

Top dat je zelf al zo grondig te werk bent gegaan en zoveel hebt getest en uitgesloten :ok_hand_tone2:Kan je nog steeds geen oproepen ontvangen? Zelf bellen lukt wel?

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het telefoonnummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!

 

Badge

Hoi Maja,

 

Nee, ontvangen lukt nog steeds niet, zelf bellen is geen probleem.

Profiel is aangevuld.

Reputatie 7
Badge +20

Okee vreemd!

Ik vind op zowel het adres dat je doorgeeft als op dit mobiele nummer, geen klantgegevens in de systemen van de KPN consumentenmarkt. Kan het wellicht zijn dat jouw nummer onder een grootzakelijk abonnement hangt? In dat geval, wil ik je aanraden om contact te zoeken met de beheerder van dat abonnement, wij hebben hier niets inzichtelijk van dit soort abonnementen.

Als het anders zit, hoor ik het uiteraard graag :slight_smile:

Badge

Hoi Maja,

 

Grap is ik word zojuist gebeld, dus vreemd genoeg werkt het weer ineens.

Reputatie 7
Badge +20

Hah, dat vind ik best een geslaagde grap! *bergt toverstokje snel weer op

Top dat het weer werkt :blush: Dan sluit ik hierbij het topic, tenzij je nog andere vragen hebt?

Goedemiddag, Als men mij probeert te bellen krijgen ze direct mijn voicemail terwijl ik niet in gesprek ben. Ik heb mijn telefoon ook al opnieuw opgestart. Dit is pas sinds gisteren (blijkbaar). Kunt u kijken voor mij wat er aan de hand is? Groetjes, Michel 

Heb het probleem inmiddels kunnen oplossen door voicemail helemaal uit te zetten via bellen 12339 en telefoon daarna opnieuw op te starten. :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Top dat je het zelf hebt gefixt @Michel H. :muscle_tone2::smiley:

I-phone 5S  Ik had ook problemen dat beller meteen voicemail kreeg.  Van alles geprobeerd wat ik op internet kon vinden. Met de simkaart in een andere I-phone was alles ok. Dus de iphone zelf was verdacht. Uiteindelijk zag ik bij Vodafone een opmerking om het netwerk eens op 2G te zetten. Ja, toen werkte alles goed. Toen naar 3G ook alles goed. Daarna naar 4G en probleem was opgelost.