Beantwoord

Inkomende oproepen zijn allemaal anoniem

  • 3 May 2021
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Helaas, heb ik hetzelfde problem. Ik zie niet wie mij belt, zelfs mijn contacten dat in mijn mobile zitten.

admin: eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 19 August 2022, 20:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jogan81, Als ik zo naar de instellingen kijk staat alles goed. Heb je het toestel al eens uit en weer aangezet? Werkt het? Zo niet kun je jouw simkaart in een ander toestel proberen? Komen ze dan wel goed binnen? Zo ja, dan zit het ergens in de instellingen van jouw toestel. Zo niet, dan hoor ik graag van je. 

Ik heb dit sins vandaag ook. Net een nieuwe telefoon en dan blijkt dat iedereen die mij belt anoniem binnen komen terwijl die personen allemaal opgeslagen zijn in mijn telefoon en sim.

Dit is zeer vervelend want ik neem alleen bekende oproepen open geen anonieme belletjes!

 

Hoe kom ik hier van af? En kan ik gewoon weer zien wie mij belt.ik heb alles na gelopen kwam instellingen maar alles staat gewoon normaal!

 

Ik hoop dat dit zeer spoedig op gelostkan worden

Hoi @Zandstra . Excuses voor de late reactie. Heb je dit uiteindelijk kunnen oplossen?