Kan niet bellen sinds KPN mijn TFT abonnement heeft overgenomen

  • 11 October 2021
  • 2 reacties
  • 10 keer bekeken

Sinds 7 oktober 2021 kan ik niet meer bellen of gebeld worden met mijn mobiel. heb mijn oude Telfort abonnement  nog wat is overgenomen door KPN. er is een nieuwe simkaart opgestuurd, waarvan je al weet dat dat het probleem niet is. Als je belt met de klantenservice proberen ze je meteen een kpn abonnement aan te smeren.  Ik ben toch gewoon klant bij kpn , betaal  mijn abonnement en ze gooien je er weer uit.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ben vergeten te melden , dat verder alles het wel doet, internet, whatssap etc.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Catlin! Welkom op ons KPN Forum. Ik heb even een eigen topic voor je vraag aangemaakt. Begrijp ik goed dat je niet kunt bellen en ook niet gebeld kan worden, of lukt dat wel? De nieuwe simkaart heeft geen verschil opgeleverd?

Als je de wifi (tijdelijk) uitzet, zie je dan bovenin 4G verschijnen met KPN als provider? Kun je je simkaart in een ander toestel testen? Ben benieuwd of je dan wel bereikbaar bent of kunt bellen. :blush: