Beantwoord

kpn app blijft laden op telefoon

  • 16 May 2020
  • 17 reacties
  • 309 keer bekeken

Ik ben een oude Telfort klant en moet mijn facturen in de Kpn app openen. Dit lukt niet omdat hij blijft laden. Wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 29 May 2020, 12:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ilsesiev, welkom hier. 

De app blijft dus maar laden. Heb je deze al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Helpt dat? 

Ja dat heb ik ook al gedaan. Probleem blijft. 

Reputatie 7
Badge +28

@Ilsesiev

Probeer het eens via internet en niet via de app.

 

  • Log daarvoor in op MijnKPN met jouw KPN-ID.

Als je ingelogd bent zie je vrijwel meteen jouw facturen.

Bedankt wederom voor de reactie. Maar ook daar blijft de pagina laden. 

Reputatie 7
Badge +28

@Ilsesiev

Dan kun je proberen om jouw internet-(browse)-geschiedenis en cookies eens te wissen. 

Dikke kans dat het daarna wel lukt. 

Reputatie 7
Badge +20

Heb je er screenshots van? Kun je die hier plaatsen? Zou je dan ook jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, mobiele nummer en naam van de contractant? Dan ga ik er melding van maken.

Of werkt het wel na de tips van Noordzee?

Reputatie 7
Badge +28

@Ilsesiev

Dan kun je proberen om jouw internet-(browse)-geschiedenis en cookies eens te wissen. 

Dikke kans dat het daarna wel lukt. 

@Ilsesiev 

Heb je jouw browse-geschiedenis al gewist? 

 

Wederom bedankt voor antwoord. Ik heb dit gedaan en zie nu vier oude facturen staan uit 2019. Dik een jaar oud. Helaas klopt dit niet met het huidige abonnement. Ik ben een telfort klant maar volgens mij gaat er ergens iets helemaal mis. 

Heb je er screenshots van? Kun je die hier plaatsen? Zou je dan ook jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, mobiele nummer en naam van de contractant? Dan ga ik er melding van maken.

Of werkt het wel na de tips van Noordzee?

Nee helaas wel iets verder maar nog niet genoeg. 

Reputatie 7
Badge +28

@Ilsesiev 

Fijn dat je nu een stap verder bent. 

Heb je jouw mobiele abonnement al toegevoegd aan Mijn KPN? 

Dat kan via de optie producten en dan toevoegen. 

Zodra jouw huidige abonnement toegevoegd is aan Mijn KPN, worden de facturen ook zichtbaar.

Heb je er screenshots van? Kun je die hier plaatsen? Zou je dan ook jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, mobiele nummer en naam van de contractant? Dan ga ik er melding van maken.

Of werkt het wel na de tips van Noordzee?

 

 

@Ilsesiev

Fijn dat je nu een stap verder bent. 

Heb je jouw mobiele abonnement al toegevoegd aan Mijn KPN? 

Dat kan via de optie producten en dan toevoegen. 

Zodra jouw huidige abonnement toegevoegd is aan Mijn KPN, worden de facturen ook zichtbaar.

Ik heb gekeken in de app en online maar de lijst met producten blijft nog steeds laden. Of moet ik dit ergens anders toevoegen? 

Reputatie 7
Badge +28

@Ilsesiev 

Je zou eens een andere browser kunnen proberen voor Mijn KPN. 

 

Verder is er nog een registratie voor een korting als je ook TV en internet hebt : 

Op deze pagina kun je je aanmelden voor de Telfort Compleet korting.

Dan ga ik er wel vanuit dat je nu TV en Internet nog afneemt van Telfort. Want als je dat niet opgezegd hebt bij Telfort, dan blijft het de komende maanden nog van Telfort. 
In dat geval kun je jouw Telfort (TV en Internet) producten nu nog niet koppelen in Mijn KPN. 

 

@Ilsesiev

Je zou eens een andere browser kunnen proberen voor Mijn KPN. 

 

Verder is er nog een registratie voor een korting als je ook TV en internet hebt : 

Op deze pagina kun je je aanmelden voor de Telfort Compleet korting.

Dan ga ik er wel vanuit dat je nu TV en Internet nog afneemt van Telfort. Want als je dat niet opgezegd hebt bij Telfort, dan blijft het de komende maanden nog van Telfort. 
In dat geval kun je jouw Telfort (TV en Internet) producten nu nog niet koppelen in Mijn KPN. 

 

Andere browser zal ik morgen proberen op de computer. Ik heb de korting al omdat ik alles van Telfort heb. Maar die schijnt overgegaan te zijn naar kpn zegt de telfort app

Reputatie 7
Badge +20

Er gaat ergens iets mis. Ik weet alleen niet waar. Ik heb daarom melding gemaakt bij de Technische Dienst voor verder onderzoek. Zodra ik reactie heb, kom ik weer bij je in de lucht. 

Reputatie 7
Badge +20

@Ilsesiev, ik heb terugkoppeling mogen ontvangen. 

Er gaat ergens iets niet helemaal goed met de koppeling. Je kunt dit als volgt oplossen:

1. Ga naar MijnKPN in de browser op de computer
2. Login met jouw KPN ID
3. Ga naar "Producten" 
4. Klik op "Ontkoppel product" onderaan de pagina
5. "Uw gekoppelde producten" zal jouw mobiele nummer laten zien
6. Klik op "Product ontkoppelen" on jouw mobiele nummer. 
7. Klik op de "X" om het te ontkoppelen
8. Vervolgens ga je weer naar producten en kun je jouw mobiele nummer koppelen. Je krijgt hiervoor een code per sms.
10.Klik op "Uitloggen"
11.Log opnieuw in in  MijnKPN, dan moet het goed staan.