Beantwoord

Mb’s delen werkt niet

  • 28 April 2021
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Mijn jongste heeft een mobiel gekregen om zijn glucose te scannen. Het mooie is, dat ik het dan thuis kan zien, mits hij 4G heeft. Kids Sim geactiveerd, staat op mijn kpn, maar ik zie zijn nummer niet bij MB’s delen. 
 

chat zag niets fout, moest de app maar opnieuw downloaden, maar helpt niet. Als ik nummer wil toevoegen voor voordelen krijg ik een foutmelding. MB’s zijn op!! Nu hebben we morgen een probleem met naar school gaan! 
 

hoe op te lossen?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 April 2021, 22:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Biancadevries-1975. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen met jouw zoon. Ik heb het zojuist voor jou nagekeken en zag dat het factuuradres niet overeenkwam met jouw adres. De toevoeging bij je huisnummer ontbrak. Ik het voor jouw gewijzigd en daardoor kan jij nu weer MB's delen met jouw zoon. :blush: