Beantwoord

Melding op mobiele telefoon: 'Niet aangemeld bij netwerk'

  • 22 July 2021
  • 1 reactie
  • 741 keer bekeken

Wanneer ik iemand wil gaan bellen of sms'en krijg ik niet aangebeld bij netwerk. Paar keer sim eruit gehaald en telefoon opnieuw opgestart maar heeft geen resultaat hij blijft bij niet aangemeld bij netwerk. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 24 July 2021, 11:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Sara.saar, welkom en excuses voor de late reactie! Is het inmiddels opgelost? Heeft het wel gewerkt of helemaal nog niet? In dit soort situaties kan je het beste, met een ander toestel, bellen naar 0800-0402. Mijn collega's kunnen je dan direct helpen en met je meekijken. Via het forum kan je vooral gebruik maken van de expertise van andere klanten. Wij zijn er natuurlijk ook, maar een reactie kan even op zich laten wachten. Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en simkaartnummer?