Beantwoord

mijn kpn app android

  • 24 April 2020
  • 9 reacties
  • 75 keer bekeken

Hoi,

Ik heb online mijn mobiel gekoppeld aan mijn kpn app. Nu zie ik mijn nr en mobiel niet terug in de kpn app. Had dit al veel eerder gekoppeld. Toen werkte alles wel goed. Nu blijft deĀ app vragen dat ik mijn product moet koppelen. Mijn android versie is 8.0. Hebben jullie hier een oplossing voor?

Groetend,

Mevr. Kremer

Ā 

Ā 

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 27 April 2020, 16:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

HalloĀ @sijeraĀ ,

Probeer eens om jouw mobiel nummer te koppelen via Mijn KPN op jouw PC of tablet.Ā 

Dus niet via de app.Ā 

Ā 

Ik heb in MijnKPN onder 'producten' deze knop:
Ā 

63c031c2-098e-4bdc-a2c7-72b38e29bfce.jpg

Ā 

Daarna zou je het moeten kunnen zien in de app. Wellicht anders eerst de app verwijderen en daarna opnieuw installeren.Ā 

Laat je even weten of het gelukt is?Ā 

Ā 

Ā 

Had het ook via de online kpn gedaan. Heb de app verwijdert en opnieuw geĆÆnstalleerd maar hij onthoud mn gegevrns. Mn nieuwe mailadres heeft ie ook niet overgenomen.

Reputatie 7
Badge +15

@sijeraĀ Welkom op het forum. Wat lastig dat je je gegevens niet kunt inzien in de app. Als ik je berichten goed begrijp dan ben je dus ingelogd met je "oude" e-mailadres? Wat je dan wellicht zou kunnen proberen is in de app onderin te kiezen voor profiel, en hier dan te kiezen voor uitloggen. Daarna zou je dan moeten kunnen inloggen met je "nieuwe" gegevens. Mocht dit ook niet lukken moeten we zoeken naar een andere reden. Zou je voor mij ook je forumprofiel willen aanvullen? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig.Ā 

Dat heb ik gedaan, inloggen kan dan alleen met een cijfercode of vingerprint. Mijn zoon heeft nu ook hetzelfde probleem als ik.

Heb mijn gegevns verwijdert bij de instellingen van mijn mobiel. Opnieuw aangemeld en is nu opgelost.

Heb mijn gegevns verwijdert in de kpn app bij de instellingen van mijn mobiel. Opnieuw aangemeld en is nu opgelost.

Ā 

Reputatie 7
Badge +15

@sijeraĀ Duidelijk, heb je dan de mogelijkheid om de app te verwijderen en de cache van de app te legen? Hoe je dit doet vind je hier. Als je vervolgens de app opnieuw installeert zou je daarna moeten kunnen inloggen met een nieuw e-mailadres. Zou je mij kunnen laten weten of dit gelukt is?

Ik heb de cache geleegd van de kpn app. De app niet verwijdert. Daarna online opnieuw aangemeld.de app opgestart en hij doet weer zoals het hoort.Ā 

Reputatie 7
Badge +15

@sijeraĀ Mooi om te lezen dat het op deze manier opgelost is, daar ben ik erg blij mee!