Beste antwoord door Frodo
Bekijk origineelNieuwe pincode na invoeren pukcode werkt niet
Ik heb drie keer verkeerd ingelogd. Ik heb de puk-code ingetoetst. Nu twee keer een nieuwe pincode ingetoetst, maar deze wordt niet geaccepteerd. Ik heb nu nog maar 4 pogingen over. Wat doe ik fout.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Ha @Frodo , sorry voor de late reactie. Weet je zeker dat je de juiste pukcode hebt? Je kunt dit controleren in MijnKPN. Als je geen MijnKPN account hebt, wil je me dan een privébericht sturen met daarin je 06-nummer, simkaartnummer (staat op de simkaart), pukcode en je geboortedatum? Dan kijk ik of het met elkaar matcht.
Inmiddels de juiste pukcode gevonden. Het probleem is opgelost
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.