Beantwoord

notificatie gemiste oproep in geval van in gesprek

  • 20 January 2019
  • 3 reacties
  • 3304 keer bekeken

Ik heb mijn voicemail uitstaan, omdat deze niet naar behoren functioneert (iphone se, volgens KPN is dat een 'Apple-ding' dat dat niet goed gaat). Omdat ik begrepen heb dat dit van invloed is op het onderwerp van mijn vraag vermeld ik dit maar even, Ik heb hier met nadruk geen vraag over, ik ben heel tevreden met deze keuze.
Als ik in gesprek ben, en iemand belt mij, kan deze persoon dus ook geen bericht inspreken. Ook krijg ik geen melding van een gemiste oproep. En daar gaat mijn vraag over.
Kan ik als ik in gesprek ben een melding ontvangen van een gemiste inkomende oproep, nadat ik het eerste gesprek heb beëindigd?
Zoals vermeld, ik heb een iphone se.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 January 2019, 09:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo Bas, dit is een hele goede vraag. Op het moment dat je de voicemail uitzet, krijg je ook geen sms notificatie bij een gemist gesprek. Je bent niet de enige die dit graag wil, dus ik ga intern nog eens aankaarten dat deze wens er is. Wellicht heb ik dan in de toekomst beter nieuws voor je!
Wat kan ik dan doen met voicemail? Kan ik een bericht laten afspelen zonder inspreekmogelijkheid zodat ik die sms wel ontvang?
Reputatie 7
Badge +30
Nee 😞. Ik gaf hierboven aan dat ik door zou geven dat je een sms wilde zonder de voicemail aan te zetten. Daarin heb ik ook aangegeven dat dit (een afwezigheidsmelder zonder de mogelijkheid om een bericht in te spreken) ook een eventuele optie zou zijn. Hopelijk wordt er gehoor aan gegeven, maar ik verwacht het niet op de korte termijn. Voorlopig kan je echt alleen in je telefoon zien wie jou gebeld heeft.