Beantwoord

Nummerweergave aanzetten op iPhone 7

  • 9 April 2021
  • 7 reacties
  • 105 keer bekeken

het likt me niet om de nummerhrkenjijg aan te zetten

icon

Beste antwoord door Harmsz 14 April 2021, 15:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Hallo @Harmsz, bedoel je de nummerherkenning van inkomende gesprekken, of juist van uitgaande gesprekken? Voor uitgaande gesprekken kan je dit bij de “Instellingen” van de iPhone doen, en daar naar "Telefoon” gaan en dan "Nummerherkenning”. Je kunt het schuifje dan aan- of uitzetten. net hoe je dat wilt. Is dat wat je bedoelde?

Jasper, dank voor je antwoord, het gaat omnummerherknning voor uitgaande gesprekken, schuifje aan of uitzetten had ik al geprobeerd en heeft geen effect, ook geprobeerd Iphone uit en weer aan te zetten, ook geprobeerd in Icloud aan te zetten, ook #31#, niets werkt helaas

Reputatie 7

Het staat hardnekkig uit dus! In de netwerkinstellingen zie ik het ook aanstaan, maar toch gaat het ergens niet. Werkt de nummerweergave wel als je deze simkaart in een ander toestel doet om het dan te proberen? Als het dan meegaat met de simkaart weten we dat we ons niet hoeven te richten op een instelling op het toestel zelf.

Ik heb net geprobeerd met een andere Iphone, maar helaas nog steeds beller onbekend, dus zit het niet in de instelling van het toestel?

Reputatie 7

Dan lijkt het daar niet aan te liggen inderdaad. Ik zie geen reden waarom het nummer dan niet meegestuurd wordt als je een gesprek aangaat. Ik heb daarom een melding aangemaakt voor de technische dienst, zodat zij hier ook een blik voor ons op kunnen werpen.

Dan lijkt het daar niet aan te liggen inderdaad. Ik zie geen reden waarom het nummer dan niet meegestuurd wordt als je een gesprek aangaat. Ik heb daarom een melding aangemaakt voor de technische dienst, zodat zij hier ook een blik voor ons op kunnen werpen.

 

geweldig, de technische dienst stuurde een SMS en het werkt, hartelijk dank!

Reputatie 7
Badge +30

Top, goed om te horen, Harmsz!