Beantwoord

onbeperkt internet om tv te kunnen kijken onderweg

  • 19 July 2020
  • 2 reacties
  • 660 keer bekeken

Wil graag op 1 van mijn nummers onbeperkt internet zodat er tv gekeken kan worden onderweg. Vrachtwagen chauffeur dus veel van huis en in het buitenland. Welk abonnement kan ik het beste afsluiten, of welke aanvulling op mijn abonnement heb ik nodig

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 July 2020, 12:44

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Biefstuk ,

Je kunt bij KPN wel een KPN Hussel abonnement afsluiten met “onbeperkt internet” , maar daar zit wel een beperking aan. Voor gebruik in het buitenland (de EU) is een maximaal verbruik bepaald van 22GB in de maand.

 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/unlimited-data.htm

TV kijken via mobiel internet kost veel MB’s. Heb je wel eens gedacht aan alternatieven zoals een DVB-T2 ontvanger waarmee je in Nederland en in het buitenland gratis naar de FTA-zenders kunt kijken? 

Reputatie 7

He @Biefstuk , leuk dat je de kpn community een vraag stelt, welkom op het forum. 

Wat Noordzee hier aangeeft klopt, je kunt bij ons kpn Hussel Unlimited nemen. De data is ook in het buitenland (EU) te gebruiken tot 22 GB. Via Online tv kijken van KPN kun je jouw favoriete Nederlandse programma's kijken. Als je dan ergens aan de kant staat met wifi in de buurt, is dat zeker aan te raden. Dan ben je wat minder snel door je data heen! 

Of de optie van Noordzee: Digitenne meenemen onderweg. Waar gaat jouw voorkeur naar uit? 

Reageer