Beantwoord

Oude facturen opvragen

  • 18 March 2021
  • 4 reacties
  • 75 keer bekeken

Hoi..hoe kan ik mobiele factuur voor mijn mobiele nummer  met complete overzicht van het jaar 2019 krijgen?  Wie ik gebeld heb...en wie mij heeft gebeld? Vroeger was het Telfort, nu is  het mijn Kpn.  In  mijn Kpn kan ik dat niet vinden... alstublieft help mij..Mvg

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door RBxx 18 March 2021, 18:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Anoniem001 

Als jij jouw gegevens (Privé) plaatst in jouw forum profiel (daar alleen zichtbaar voor KPN), dan kan een KPN moderator die facturen voor je opzoeken.
Alleen zullen er geen uitgaande nummers meer op staan, want die info mag KPN maar 6 maanden bewaren i.v.m. privacyregels (AVG). Inkomende nummers ook niet, maar die staan er nooit op omdat daar geen kosten voor jou mee gemoeid zijn.

Beste...ik snap wel dat er niet gemoeid is...maar tel.nr kan je toch in moeten zien...en factuur ook…

Is er geen andere manier om daarachter te komen? Naar nummers die bijv.vanaf september 2019 t/m mei 2020  is gebeld?

Mvg

Reputatie 7
Badge +21

Nee, @Anoniem001 , KPN registreert jouw inkomende nummers niet.

De enige andere manier is de belhistorie in jouw telefoon of de facturen die je maandelijks via de mail hebt gekregen van KPN. Maar als je die niet meer hebt dan houdt het op.

Dank u…

Mvg