Beantwoord

Per ongeluk dubbele mobiele bundel aangevraagd

  • 23 December 2019
  • 10 reacties
  • 136 keer bekeken

Badge

Helaas heb ik (zonder dat ik het door had) een buitenlandse bundel aangevraagd, terwijl dit een bundel voor in Nederland moest zijn. Voor mijn vakantie in november had ik een buitenlandbundel besteld. Tot mijn schrik kwam ik er achter dat ik die nu weer had besteld en er geen NL-EU had voor gezet.  Het blijkt dat er nu 2 bundels geactiveerd zijn, waarvan ik de buitenlandse bundel niet zal gebruiken. Deze buitenlandse bundel is niet ingegaan. Is het mogelijk deze bundel te annuleren? 

icon

Beste antwoord door Lisa 17 February 2020, 21:59

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Elisabethhidding, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oh, dat is natuurlijk hartstikke zonde! Al helemaal als je hem niet gaat gebruiken. Gaat het om een bundel voor landen buiten Europa? Die kan je inderdaad niet in Nederland gebruiken. Een bundel voor Europa is wel gewoon bruikbaar.. Maar mocht nou op de factuur van januari blijken dat je hem inderdaad helemaal niet gebruikt hebt, dan kan ik hem voor je vergoeden. Helaas kan ik hem niet uitzetten of verwijderen, of op voorhand vergoeden. Maar heb je de factuur van januari straks binnen, dan kan ik kijken of er iets uit gebruikt is en zo niet, hem vergoeden! Zullen we dat afspreken? 

Reputatie 7
Badge +21

@Elisabethhidding, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat je akkoord bent met mijn voorstel en dat ik je later in januari weer terug zie in dit topic?

Badge

Hi Susan,

Excuses voor mijn late reactie. Het gaat inderdaad om een buitenlandse bundel. Vorige keer werd deze bundel verwijderd, dat is niet mogelijk? Toen had ik een dubbele bundel besteld. Anders zou ik inderdaad graag de bundel vergoed hebben en zal ik dit eind van de maand melden 

Alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +21

Ik kan zo'n bundel helaas niet per direct verwijderen, pas vanaf de volgende factuurperiode (1 februari). Dan is hij ook afgelopen, dus het beste is om even de factuur af te wachten zodat ik hem voor je kan vergoeden :wink: .

Reputatie 7
Badge +21

@Elisabethhidding, ik heb geen reactie meer gehad. Mocht je de factuur inmiddels al binnen hebben, vul dan even je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer zodat ik je hier nog bij kan helpen zoals toegezegd!

Badge

Hi susan, bedankt voor je bericht! :) Ik heb de factuur ontvangen en mijn profiel aangepast, ben je verder nog info nodig? Groet Elisabeth  

Reputatie 7
Badge +24

Hi Elisabeth, ik been het even over van Susan. Als ik het goed zie gaat het om de buiten EU bunden van € 9.99, 1 keer. Klopt dit? Graag een bevestiging, dan vergoed ik het zoals dit met Susan is afgesproken. 

Badge

Hi Alex, dat klopt inderdaad 

Badge

Alvast heel erg bedankt! Groet elisabeth 

Reputatie 7
Badge +17

@Elisabethhidding Ik bemoei me ook even in dit topic! Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik heb de credit voor je in het systeem gezet (7,99 ipv 9,99 typfoutje van Alex). Omdat deze maand al is ingegaan, zie je het bedrag pas terug op de factuur van maart.  

Reageer