Vraag

Probleem mobiel 4G netwerk

  • 29 August 2019
  • 1 reactie
  • 107 keer bekeken

Sinds een aantal dagen ondervind ik problemen met mijn 4g netwerk. Al jaren klant bij kpn met meerdere mobiele toestellen en thuis, altijd naar tevredenheid. Maar nu heb ik een probleem en moet ik via een forum mijn vragen stellen. Beetje jammer dat je niet gewoon kunt mailen.
En voordat ik alle standaard oplossingen moet doorlopen die er op de kpn site staan zoals; staat je vliegtuigmodus aan? Nee! Er is niets veranderd aan de telefoon, sim, het netwerk oid ik heb gewoon vaak ineens geen bereik waar ik dat voorheen probleemloos had.
Dus, kpn, wat is er aan de hand? ( en nee, er is ook geen storing in maas en waal).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi, welkom hier bij ons op het forum.

Dankjewel voor de leuke samenvatting. 😉 Uiteraard help ik je graag, eerst een paar vragen.

Sinds een aantal dagen ondervind ik problemen met mijn 4g netwerk.

Welke problemen zijn dit precies? Valt je internet weg? Kun je nog wel bellen? Heb je dit overal? Of op 1 bepaalde plek?

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik hoor graag van je. 🙂