Vraag

Reviva aanleiding om alle abbonnementen op te zeggen

  • 26 November 2020
  • 2 reacties
  • 223 keer bekeken

Wij hebben gisteren besloten om verder niet meer met KPN in zee te gaan. En wel om de volgende reden. 
KPN heeft er voor gekozen om met een koerier te werken die zijn afspraken niet nakomt. Deze firma, Reviva b.v., heeft zijn eigen regels omtrent de bezorging van pakketjes van KPN. 
De KPN klant moet zich maar schikken in wat deze firma beslist. Afspraak omtrent de bezorging worden éénzijdig veranderd en wanneer je niet thuis bent, dikke pech. 
Contact opnemen met deze firma mond uit in een zeer onaangenaam monoloog. 
 

Dit is voor ons een reden om alle abonnementen te annuleren en te blijven waar we nu zitten, t.w. T-Mobile. 
 

Jammer van dit alles, maar KPN zou zich een kunnen beraden om een koeriersdienst te nemen, die het zelfde als KPN voor ogen heeft, namelijk SERVICE!!!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Janscrambler Welkom op het forum. 

Wat super vervelend om te lezen dat dit zo misgelopen is met Reviva, Ik zal deze feedback uiteraard meenemen en doorgeven, zodat wij onze samenwerking kunnen verbeteren. 

Voor nu zal ik hiermee de situatie en het probleem niet kunnen oplossen. Ik vind het uiteraard jammer om te lezen dat je er voor kiest om bij je huidige provider te blijven, maar ik begrijp het wel. 

Wellicht dat wij in de toekomst wel weer iets voor je kunnen betekenen. 

Oké