Beantwoord

Simkaart niet binnen gekomen

  • 20 juli 2019
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik heb een bestelling gedaan van een simkaart maar die is niet binnen gekomen.
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 juli 2019, 13:22

Goedemiddag @mamadenise, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat als je een bestelling plaatst, dit niet komt.. Dus ik kijk graag met je mee waar die simkaart blijft!

Het is handig om eerst het een en ander uit te zoeken wat betreft de simkaart. Allereerst, gaat het om een nieuwe simkaart of vervangende simkaart (kapot, verloren, past niet in een nieuw toestel)? En is het dan voor een prepaid nummer of mobiel abonnement?

Verder heb ik wat gegevens nodig om in het systeem te kunnen duiken. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en 06-nummer?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @mamadenise, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat als je een bestelling plaatst, dit niet komt.. Dus ik kijk graag met je mee waar die simkaart blijft!

Het is handig om eerst het een en ander uit te zoeken wat betreft de simkaart. Allereerst, gaat het om een nieuwe simkaart of vervangende simkaart (kapot, verloren, past niet in een nieuw toestel)? En is het dan voor een prepaid nummer of mobiel abonnement?

Verder heb ik wat gegevens nodig om in het systeem te kunnen duiken. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en 06-nummer?
Reputatie 7
Badge +20
@mamadenise, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Heb je de simkaart inmiddels al ontvangen of wil je graag dat ik het nog even nakijk voor je?

Reageer