Slecht bereik in regio Haarlem

  • 28 August 2019
  • 5 reacties
  • 120 keer bekeken

Net hoor ik weer de kpn reclame overal bereikbaar “in the middle of nowhere” Alleen niet in mijn woonplaats Ik moet mijn telefoon voor mijn mond houden om nog enigszins verstaanbaar over te komen. Ik heb hier al over gebeld en dan wordt er schamper gereageerd, ja in uw woonplaats zit u te ver van een zender. Ik heb het wel over de regio Haarlem, in een dicht bevolkt gebied.

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19
En als je ergens anders bent doet ie het wel?? Overigens is het gebruikelijk dat een telefoon voor je mond is om verstaanbaar te zijn.
Ik heb soms net aan 1 streepje zowel in als om het huis Centrum Haarlem 4! Zoals ik mijn telefoon voor mijn mond moet houden zie ik niemand bellen!
Badge +19
En hebben anderen dat probleem ook. Ik woon namelijk echt in the middle of nowhere en heb ook maar 1 streepje maar het werkt prima. Dus het kan wel.
Buren proberen het buiten maar vind ik niet helpen Wachten is op KPN
Reputatie 7
Badge +24
Hi Top40, welkom op ons forum.

Ik ben erg benieuwd waar je precies woont. In het centrum van Haarlem zou je hiermee geen issue moeten hebben. Ik begrijp het goed dat er meedere buren zijn die hier last van hebben?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan ga ik voor je bezig.