Vraag

Slecht GSM netwerk bereik postcode 9403, Assen

  • 17 March 2021
  • 6 reacties
  • 55 keer bekeken

Sinds een paar weken heb ik vrijwel geen gsm bereik meer in en buiten huis. Ik haal geen enkel streepje meer binnen en buiten in de tuin nog 1 kleinste streepje. Tijdens telefoneren valt de verbinding met regelmaat weg. Dit gebeurt op mijn eigen Samsung S10 en de Galaxy A20e van mijn werk en de mobiel van mijn echtgenote. Nu ik thuis moet werken is dit een serieus probleem.

 

Wat kan de oorzaak zijn? 

Mvrgr,

Oebel Reitsma


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @krekel . Welkom op het forum.

Dat is inderdaad vreemd. Speelt dit issue nog steeds? Woon je trouwens in een buitengebied?

Hoe was de ontvangst hiervoor?

Hoi @krekel . Welkom op het forum.

Dat is inderdaad vreemd. Speelt dit issue nog steeds? Woon je trouwens in een buitengebied?

Hoe was de ontvangst hiervoor?

 

Dag Erwin,

Ja, het is nog hetzelfde. We wonen aan de rand van de stad (Assen-Noord) en er staat op ongeveer 600 meter een zendmast. Mijn werkmobiel heb ik op 2G gezet en dan heb ik goede ontvangst.

Hiervoor lange tijd goede ontvangst gehad. Een paar jaar terug heeft dit ook gespeeld en heb ik dat ook op dit forum vermeld. Ik weet niet wat KPN toen heeft gedaan maar daarna is het lange tijd goed geweest.

Ik heb je een privébericht gestuurd met een vragenlijst. Wil je die voor mij invullen? Het doel is om deze naar onze netwerkbeheerders te sturen voor nader onderzoek. 

Heeft er al iemand gebeld om dit met jou te bespreken, @krekel ?

Heeft er al iemand gebeld om dit met jou te bespreken, @krekel ?

Dag Erwin,

 

Heb je zojuist een privé bericht gestuurd. @Erwin_ 

Aangezien er relatief veel mensen in de omgeving van @krekel klagen over slecht bereik, heb ik geadviseerd om zo veel mogelijk mensen te mobiliseren om hier melding van te maken. Op die manier vergroot de kans dat er een aanpassing gedaan wordt.Â