Beantwoord

SMS 75% verbruik ondanks geen verbruik mobiele data.

  • 1 December 2020
  • 6 reacties
  • 267 keer bekeken

Goedemorgen KPN,

 

Bij mij hetzelfde probleem. Vandaag een sms van de KPN ontvangen dat ik 75% verbruikt zou hebben.

Dit is onmogelijk want ik heb een dual sim en al mijn verbruik loopt via de andere simkaart.

Heb ingelogd op mijnKPN en daar zie ik inderdaad dat ik 0 mb heb verbruikt op het abonnement waar jullie de sms naar hebben gestuurd.

Graag bericht, alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 8 December 2020, 19:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Ik had hetzelfde probleem, in een sms bericht word aangegeven 75% verbruikt te hebben. In mijnKPN heb ik nog geen 7600 mb verbruikt van de 45678 mb.

 

Wil graag antwoord. Bedankt

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @msiebenheller en @Colleke77 en welkom op het KPN Forum. Ik lees dat jullie SMS notificaties van het verbruik krijgen, maar dat deze niet klopt: ik wil dit graag voor jullie uitzoeken. Vullen jullie de volgende gegevens in, in het profiel:

  • Mobiele nummer
  • Klantnummer
  • Geboortedatum
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is
  • Datum en tijdstip waarom de notificatie ontvangen is

Geven jullie hier een seintje als het profiel ingevuld is? Dan duik ik er in!

Hallo @Shyrin_ 

Bedankt voor het bericht.

Op deze profielpagina kan ik de volgende gegevens niet invullen:

Mobiele nummer
Laatste 3 cijfers van rekeningnummer
Datum en tijdstip van de notificatie (SMS is ook verwijderd dus geen idee)

Mijn klantnummer heb ik ingevuld in mijn profiel, de rest van de opgevraagde gegevens kunt u daarmee uit uw systeem halen, deze zijn bekend bij de KPN.

Ik verneem graag waarom ik deze SMS heb ontvangen.

 

Gr Michael

Reputatie 7
Badge +16

Dat ga ik voor je uitzoeken. Wil je de overige gegevens invullen in het veld “Persoonlijke opmerkingen”: ik ontvang deze graag ter verificatie! Alvast bedankt!

Ik heb het ingevuld.

Reputatie 7
Badge +16

Dank voor het invullen van jouw gegevens @msiebenheller. Ik heb het voor je nagekeken: op 01 december heb jij de volgende SMS ontvangen: Beste klant, u hebt nu 50% verbruikt van uw bel- en sms-tegoed. Bij 75% ontvangt u opnieuw een sms. Bekijk uw verbruik in de MijnKPN app of op mijn.kpn.com. Groet, KPN. Dit gaat over het bel- en SMS tegoed over november 2020: toen heb je iets meer dan de helft van het beschikbare tegoed verbruikt. De SMS had je 30 november al moeten ontvangen: ik kan niet zo 1,2,3 verklaren waarom je deze op 01 december ontvangen hebt: er zit een vertraging in van een x aantal uur. Ik snap wel jouw verwarring als je op de eerste van de maand direct al zo’n SMS notificatie ontvangt: excuses hiervoor!