Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hoi Rojaho.
Ik denk graag met je mee, ik heb daar echter wel iets meer informatie voor nodig. Wat probeer je precies te doen? Naar welk nummer probeer je te sms'en? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Ik hoor graag van je.
Ik denk graag met je mee, ik heb daar echter wel iets meer informatie voor nodig. Wat probeer je precies te doen? Naar welk nummer probeer je te sms'en? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Ik hoor graag van je.
Nou stemmen op de televizier ring
Duidelijk. Ik zie inderdaad dat dit nu geblokkeerd is, dit zijn namelijk diensten die extra kosten buiten de bundel. Ik kan ze uiteraard deblokkeren. Mag ik ter verificatie van jou de laatste 3 cijfers van je bankrekening en de sms code die ik je zojuist heb gestuurd? Dit mag via een privebericht, of even toevoegen aan je profiel.Â
Laat me weten wanneer je dit hebt gedaan.Â
**4
****
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.