Vraag

sommige van mijn contacten kunnen mij niet telefonisch bereiken

  • 19 March 2021
  • 14 reacties
  • 123 keer bekeken

Sommige van mijn contacten, waaronder mijn partner kunnen mij niet telefonisch bereiken. Ze krijgen gelijk de voicemail en ik krijg dan een sms dat ik de oproep gemist heb. Erg vervelend en hoop dat iemand de oplossing weet. Ze zijn niet geblokkeerd 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Mieke, welkom hier. 

Ik zou zo snel niet weten waar dit door komt. Ben je net overgestapt naar KPN? En kan het zijn dat deze contacten allemaal dezelfde provider hebben? 

Ik neem verder aan dat je op dat moment gewoon bereik hebt op je toestel? Gebeurt dit ook altijd wanneer bijvoorbeeld jouw partner jou belt?

Het is niet altijd, mijn partner zit bij thrufone met een Amerikaans en een Nederlands nummer. Allebei de nummers staan in mijn contacten. Bij andere weet ik niet welke provider zij hebben. Ik ben al langer lid bij kpn

Reputatie 7
Badge +24

Dan ligt het daar ook niet aan. Heb je op dat moment wel gewoon bereik en gebeurt dit op meerdere locaties? Heb je het ook met een ander toestel geprobeerd? 

Ik heb dan wel gewoon bereik. Ik krijg een berichtje dat ik een oproep gemist heb. Ik kan dan gewoon terug bellen. Ik heb het niet met een ander toestel geprobeerd. Ik heb een iPhone 7.

Reputatie 7
Badge +24

Los van je toestel is het omwisselen van je simkaart nog iets wat ik zelf kan proberen. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Gedaan

 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik heb een nieuwe simkaart voor je besteld. Deze ontvang je via post binnen enkele dagen. 

Bedankt, hopelijk is het dan opgelost 

Reputatie 7
Badge +24

Laat het me weten hoe het gaat met de nieuwe simkaart. :relaxed:

Doe ik

Jammer genoeg werkt het nog niet goed. Net kon mijn partner mij weer niet bereiken

 

Heb maar 1 streepje bereik, zou dat er mee te maken kunnen hebben?

Reputatie 7
Badge +24

Het zou met je bereik te maken kunnen hebben, maar als dit ook op plekken gebeurt waar je wel vol bereik hebt is dat ook niet de verklaring. Als je zeker weet dat dit ook bij andere nummer gebeurt en ook wanneer je goed bereik hebt, dan zou ik het even met een ander toestel proberen.