Beantwoord

soms wel /niet bereikbaar meteen doorgeschakeld naar voicemail

  • 8 April 2020
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Badge

hoi allemaal ik heb twee gsm 1 zakelijk en een privé.

Beide met hetzelfde probleem.

terwijl ik naast mijn gsm ben gaat hij niet over , maar krijg ik een voicemail dat iemand mij heeft opgebeld. als ik iemand bel duurt het heel lang eer die over gaat. beide hebben dit probleem.

mijn klanten kunnen mij dus niet bereiken hun krijgen meteen de voicemail te horen.

ik heb bij beide geen doorschakeling  . hoe kan dit 

 

icon

Beste antwoord door katiuscia15 10 April 2020, 18:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@katiuscia15 Welkom op het forum. Wat lastig dat je niet goed kunt bellen en dan ook nog met beide toestellen. Is op het moment dat je wel kunt bellen de kwaliteit van de gesprekken wel gewoon goed? En heb je het probleem vooral thuis of ook op andere locaties? Ik zie overigens ook dat er contact is geweest met onze klantenservice, mag ik ook vragen wat hier uit gekomen is?

Badge

hallo Rutger, volgens klanten service zijn er werkzaamheden aan de masten , en zou het probleem na pasen voorbij zijn, gsm wisselde van 4G naar 3G, schijnbaar  is hier bijna nooit 4G dus heb ik de instellingen in mijn gsm voorlopig op 3G gezet.  resultaat ik ben weer bereikbaar.

Reputatie 7
Badge +15

@katiuscia15 Goed om te horen dat je weer bereikbaar bent, mocht je nou toch problemen ervaren met de kwaliteit van je gesprekken dan zou je ook, als je toestel het ondersteunt, bellen via Wifi aan kunnen zetten. Hiermee kan de kwaliteit van je gesprekken worden verbeterd. Hoe dit werkt en hoe je dit aan kunt zetten vind je hier.Â