Beantwoord

Specificatie gebelde nummers

  • 8 December 2020
  • 9 reacties
  • 692 keer bekeken

In mijn KPN kan ik de specificaties niet zien van de facturen (gebelde nummers), de facturen zie ik wel maar indien ik op het totaalbedrag klik dan krijg ik uitsluitend de factuur en extra kosten te zien. Geen derde blad met gebelde nummers. Kan ik dit zelf wijzigen of aan laten zetten?

icon

Beste antwoord door Anonymous 8 December 2020, 14:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @Kindy , als ik mijn mobiele factuur opvraag zie ik gewoon op pagina 3 (in mijn geval) de gebelde nummers en de verbruikte data.

Dat kun je niet aan-of uitzetten, is gewoon een standaard onderdeel van de mobiele factuur.

 

Ik wil graag de specificatie UIT zetten zoals het was. Mijn factuur gaat namelijk de administratie in en ik wil dit afgeschermd hebben

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @hoihoi hoi! Liever geen notaspecificatie meer? Dat kan! Wil jij je klantgegevens invullen in jouw forum profiel? Graag het volgende:

  • Klantnummer
  • Mobiele nummer
  • Postcode en huisnummer
  • Geboortedatum van de contractant
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt

Deze informatie is alleen zichtbaar voor jou en de KPN Moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel ingevuld hebt? Dan kan ik voor je aan de slag!

Done

 

Reputatie 7
Badge +16

Dank je wel! Ik heb je verzoek bij onze administratie neergelegd: zodra ik een terugkoppeling ontvangen heb, laat ik het je hier weten!

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen: het aan en uitzetten van de specificatie kan niet meer: @JanD heeft gelijk: het maakt tegenwoordig een standaardonderdeel uit van onze mobiele facturen.

Belachelijk!! En nu moet ik ook al inloggen en 10x klikken om m'n factuur in te zien. Reden voor mij om naar een andere aanbieder te gaan.  Dat ga ik doen als dit niet binnen 5 dagen is aangepast.

Hallo ik heb een specificatie nodig van een bepaalde datum in september 2020, maar kan deze niet terug vinden in mijn facturen, staat alleen het totaal aantal Minuten op de factuur, hoe kan ik deze alsnog krijgen?

Reputatie 7
Badge +21

@Paul puti :Zie mijn reactie in jouw eigen topic (klik hier)