Beantwoord

Telfort nummer activeren voor 4G bellen (VoLTE)

  • 16 February 2020
  • 10 reacties
  • 340 keer bekeken

Hoi Allemaal,

Ik ben Madelon de vrouw van @Mars80. Afgelopen weekend heeft Marcel ook mijn telefoon geflasht. @Nadia, zou je ook mijn instellingen bij KPN kunnen wijzigen zodat ook ik gebruik kan maken van 4G bellen en bellen over Wifi?

Alvast bedankt!

Groetjes Madelon

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

icon

Beste antwoord door Nadia 17 February 2020, 09:19

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7

Ha @Ma88, leuk je hier te zien. Welkom op het forum :) 

Zeer zeker wil ik ook jou daarmee helpen. Ik heb VoLTE handmatig voor je aangezet, dit kan enkele uren duren voordat het actief is. Zou je over een uur je toestel opnieuw willen opstarten (uit/aan)? Laat je me weten als het is gelukt? 

@Nadia Het is gelukt! Bedankt voor regelen!

Groetjes,

Madelon

Reputatie 7

You're welcome, @Ma88 :)  

Goedemorgen,

mijn partner heeft sinds gisteren ook een kpn abb maar wificall is ook bij hem niet mogelijk, kunt u VolTE ook voor hem aanzetten?

Reputatie 7

Hoi @henniecoenders, welkom op het forum. Is jouw partner van Telfort naar KPN gegaan? Heeft ‘ie daarbij een nieuwe simkaart ontvangen? 
Wificall, bedoel je daarmee VoWiFi? → Mobiel bellen via wifi van KPN

Nee komt van kpn MKB een en is nu naar KPN particulier, en bedoel inderdaad bellen via wifi van KPN

Reputatie 7

Ah, ok. Dank voor de info, @henniecoenders. En is het toestel ook geschikt voor VoWiFi? 

Ja, nieuwe iphone

Dag Nadia, inmiddels werkt wificall, thanks!

Reputatie 7

Fijn dat het werkt, @henniecoenders. Op → Mobiel bellen via wifi van KPN kun je alle info daarover vinden. Ook het activeren op de iPhone van VoWiFi :)  

Reageer