Beantwoord

Vaak voicemail op 1 van mijn mobiele nummers

  • 26 December 2019
  • 12 reacties
  • 125 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Hoi

We hebben 3 mobiele nr bij kpn, maar als ik er een bel krijg ik altijd enkele malen voicemail terwijl deze niet op vliegtuigstand staat.

meerdere keren contact gehad met kpn deze kon mij ook niet verder helpen . 

Oh ook nieuwe simkaart en toestel opnieuw opgestart, niets helpt.

toestel is bijna niet bereikbaar, maar kan er wel mee bellen en internetten.

Zit er iemand op het forum die hier verstand van heeft?

icon

Beste antwoord door Rudie65 28 December 2019, 18:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Rudie, welkom op het forum. 

De vraag is of dit aan je toestel ligt of aan je simkaart. Zo te lezen heb je al een nieuwe simkaart gekregen. Zou je eens willen testen of dit ook gebeurt wanneer je de simkaart in een ander toestel plaatst? Gaat het hier om het nummer eindigend op 451?

Reputatie 3
Badge

hoi Alex

Het nr waar we het over hebben eindigt op 913 ,simkaart nieuw en sinds een paar maand ook een nieuwe telefoon de instelling staan ook allemaal goed .

Heb al enige keren contact gehad met kpn maar deze hadden ook geen oplossing , 

Reputatie 7
Badge +24

Zou je dit toch in een ander toestel willen proberen? Krijg je overigens altijd Voicemail te horen? Of krijg je soms wel verbinding? 

Reputatie 7

... maar als ik er een bel krijg ik altijd enkele malen voicemail ...

Wat bedoel je hier nu mee?

Bedoel je bijvoorbeeld dat als je vier keer belt je eerst drie keer de voicemail krijgt?

Of bedoel je bijvoorbeeld dat de telefoon na enkele malen overgaan de voicemail activeert?

Staat ie soms op ‘niet storen'? Dan krijgen bellers altijd direct de voicemail. Als ze verbreken en daarna direct weer bellen kom je er wel door. Dit is voor noodgevallen zeg maar.

Zet 'niet storen’ uit en bellers krijgen dan bij de “eerste” keer bellen dat eerst de telefoon over gaat.

Reputatie 7
Badge +24

Staat ie soms op ‘niet storen'? Dan krijgen bellers altijd direct de voicemail. Als ze verbreken en daarna direct weer bellen kom je er wel door. Dit is voor noodgevallen zeg maar.

Zet 'niet storen’ uit en bellers krijgen dan bij de “eerste” keer bellen dat eerst de telefoon over gaat.

Niet eens aan gedacht, thanks Peter. In Android kun je deze functie vinden onder Instellingen en dan Geluid. In iOS onder Instellingen en dan Niet storen.

Reputatie 3
Badge

hallo

telefoon is nieuw bij andere toestel gebeurde hetzelfde ,als ik bel gaat ie meteen op voicemail mail pas na een aantal keren opnieuw gebeld te hebben krijg ik contact en toestel staat niet op niet storen .

Reputatie 7

Apart hoor en dan vooral dat je na een paar keer proberen wel verbinding krijgt.

Als dat nu ook niet het geval zou zijn, dan zou ik nog hebben kunnen vragen of het nummer toevallig doorgeschakeld staat.

Maar nu heb ik geen idee meer waar verder te zoeken.

Reputatie 3
Badge

Inderdaad raar ,ze hebben volgens mij net op afstand instellingen veranderd , kijken of het werkt . 

 

Reputatie 7
Badge +24

Inderdaad raar ,ze hebben volgens mij net op afstand instellingen veranderd , kijken of het werkt . 

 

Collega's van mij? En werkt het? 

Reputatie 3
Badge

Hoi

Het lijkt te werken, vandaag enkele keren naar het toestel gebeld en geen voicemail gehad. 

allemaal bedankt 🙏 voor de tips en reacties 👍👍👍

Reputatie 7
Badge +24

Top! Fijn om te horen. Voor de meelezers: de voicemailinstellingen zijn gereset. 

Je weet me te vinden mocht het nodig zijn. :)